Ach gosh, op je teentjes getrapt jochie.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:34 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WTF hij heeft stylo![]()
maar dat meisje wat een klote bitch reageer dan niet![]()
Wat is er eigenlijk mis met haar? Ze is wel lekker tochquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:28 schreef BonJovi het volgende:
[..]
nou jij bent feest [afbeelding]
uitstraling van een doperwt
Het is een mattie van me, als je zo reageert over hem zeg ik wel wat terug ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:08 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Ach gosh, op je teentjes getrapt jochie.
Ik heb begrepen dat je op de foto's van andere mag reageren als je zelf foto's in je fobo hebt, dus tadaa.
En dat kapsel vind ik nou eenmaal walgelijk, dat jij het nou geil vindt mag best hoor.
En mandarijnen zijn lekker.![]()
Je bent gewoon scheel :quote:Op maandag 30 juli 2007 01:47 schreef Dibble het volgende:
bij het uitgaan hele tijd om zich heen kijken dorstig zoekend naar een lekkere kill en dan spotten ze eentje waarna flitsend oogcontact volgt.Maar dan ga je dus subtiel dat wijf benaderen draait ze fuckin de rug naar je toe en gaat ze zich des-interesserend ofsow tegenover je gedragen![]()
Wtf man kankahbitch, doe je even de moeite om het ijs te verbreken enz en dan willen ze dat je meer moeite doet enz.Jonge kanker op hoerrrrrrik stond nog op minstens 10 m afstand ofsow
waar zijn die verlegen meisjes die niets in te brengen hebben en alles accepteren wat je doet enzo en niet van die arrogante kk koppen met hun kk erge kutkop die doen alsof ze te goed voor je enseau![]()
KlachtL bitches die vaag doen, als je zo doet kom dan niet en blijf lkkr thuis kutface![]()
![]()
Haha, zeg ik wel wat terug, je gaat bijna overal op het forum om het minste of het geringste uit je dak.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:07 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Het is een mattie van me, als je zo reageert over hem zeg ik wel wat terug ja.
Ahahahahahahaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:38 schreef BonJovi het volgende:
Keepwalking that way -->
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |