*wacht ook rustig op haar eigen slachting..*quote:Op maandag 30 juli 2007 01:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
*popcorn pakt*
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:32 schreef Skv het volgende:
sterf.
Goede vraag Remmie!quote:Op maandag 30 juli 2007 01:43 schreef remlof het volgende:
Had je je tieten al gepost?
Nee... denk je dat dat het is?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:43 schreef remlof het volgende:
Had je je tieten al gepost?
Echt waar? Ik geloof je niet. Laat eens zien?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:44 schreef philana het volgende:
[..]
Nee... denk je dat dat het is?
![]()
Want dan ben ik voor eeuwig kansloos... heb amper tieten![]()
maakt niet uit, Baajguardian is de huis-pedofielquote:Op maandag 30 juli 2007 01:44 schreef philana het volgende:
[..]
Nee... denk je dat dat het is?
![]()
Want dan ben ik voor eeuwig kansloos... heb amper tieten![]()
Blijkbaar, we wachtenquote:Op maandag 30 juli 2007 01:45 schreef Godlike02 het volgende:
Hoorde ik borstjes?
Wieckse Rose... of telt dat niet?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:46 schreef -Jay-20- het volgende:
En, welk merk bier heb je in de koelkast staan?
vrouwwjfquote:
Die keur ik goed!quote:
jij bent echt verstandelijk beperkt hé?quote:
Welke zijn vann jouwww????quote:
jij luister niet.. tis niet mijn verstand dat zich beperkt... ik zeg toch... heb amper tietenquote:Op maandag 30 juli 2007 01:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jij bent echt verstandelijk beperkt hé?
JOUW TIETEN
JOUW TIETEN
JOUW TIETEN
JOUW TIETEN
JOUW TIETEN
Ja, het lijkt me logisch. Mensen die al langer op Fok zitten ontwikkelen zich veelzijdiger, om dat de tijdsgeest van 2001 verschilt met die van 2007. Zie ook mijn toepasselijke en fameuze citaat: "The past is a foreign country: they do things differently there".quote:Op maandag 30 juli 2007 01:25 schreef philana het volgende:
Waar slaat dat op? Alsof ik Fok 6 jaar eerder had moeten 'ontdekken' om op het niveau van de rest van de Fokkers te zitten...
tieten ZIJN tieten gvd, als we gingen muggeziften om wat voor tieten iedereen MOEST hebben, was een bepaalde useri n het rood allang geen user in het rood meerquote:Op maandag 30 juli 2007 01:51 schreef philana het volgende:
[..]
jij luister niet.. tis niet mijn verstand dat zich beperkt... ik zeg toch... heb amper tieten![]()
Uhm... neejquote:
Hoiquote:Op maandag 30 juli 2007 01:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
tieten ZIJN tieten gvd, als we gingen muggeziften om wat voor tieten iedereen MOEST hebben, was een bepaalde useri n het rood allang geen user in het rood meer
hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:51 schreef L.P.Hartley het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me logisch. Mensen die al langer op Fok zitten ontwikkelen zich veelzijdiger, om dat de tijdsgeest van 2001 verschilt met die van 2007. Zie ook mijn toepasselijke en fameus citaat: "The past is a foreign country: they do things differently there".
Oké, tieten van jou én je vriendinquote:Op maandag 30 juli 2007 01:53 schreef philana het volgende:
[..]
Uhm... neej
Je zal mij nooit in de buurt van sperma vinden..blijf over het algemeen ook ver uit te buurt van sperma producerende mensen![]()
lesbi..dus.
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hoi
Neuh, ik draag nooit rood, staat me nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:53 schreef philana het volgende:
[..]
Uhm... neej
Je zal mij nooit in de buurt van sperma vinden..blijf over het algemeen ook ver uit te buurt van sperma producerende mensen![]()
lesbi..dus.
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, ik draag nooit rood, staat me niet
Lesbisch en nog lui ookquote:Op maandag 30 juli 2007 01:55 schreef philana het volgende:
[..]
als jij nou een leuke voor me vindt? ...misschien overweeg ik het dan ..
Mooi gesproken. Echt waar.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:51 schreef L.P.Hartley het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me logisch. Mensen die al langer op Fok zitten ontwikkelen zich veelzijdiger, om dat de tijdsgeest van 2001 verschilt met die van 2007. Zie ook mijn toepasselijke en fameuze citaat: "The past is a foreign country: they do things differently there".
Definieer leuk! (vooral de fysieke details graag!quote:Op maandag 30 juli 2007 01:55 schreef philana het volgende:
[..]
als jij nou een leuke voor me vindt? ...misschien overweeg ik het dan ..
ik heb lol... daar gaat het om toch?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:58 schreef EggsTC het volgende:
Je laat je wel erg kennen philana, als je nieuw bent is ONZ ook niet the place to be, ze verkennen je grenzen en gaan daarbij ver, zoals bij elk "groentje". KLB is dan ook niet de juiste plaats voor een topic als dit, since KLB een vekapt ONZ-forum is om n00bs te lokken
ligt eraan wanneer je je aanpast aan het ONZ-gepeupel, soms duurt het kort, soms langquote:Op maandag 30 juli 2007 01:57 schreef philana het volgende:
maarruh.. hoe lang duurt niewbie zijn?
ik zag net sebasser niewbie roepen tegen iemand die in 2003 op fok kwam.. en hijzelf pas in 2006..dus?
Zo lang je het moet vragen in elk gevalquote:Op maandag 30 juli 2007 01:57 schreef philana het volgende:
maarruh.. hoe lang duurt niewbie zijn?
ik zag net sebasser niewbie roepen tegen iemand die in 2003 op fok kwam.. en hijzelf pas in 2006..dus?
a-la jessica alba maar dan met bruin haar...quote:Op maandag 30 juli 2007 01:58 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Definieer leuk! (vooral de fysieke details graag!)
Haai, welkom op fokquote:Op maandag 30 juli 2007 01:25 schreef philana het volgende:
Mensen die zeiken dat je "nieuw" bent op Fok!
Waar slaat dat op? Alsof ik Fok 6 jaar eerder had moeten 'ontdekken' om op het niveau van de rest van de Fokkers te zitten...
Tis ook echt heeeel moeilijk... typen en een beetje schelden enplaatsen of sterf roepen
waar ik overigens niet aan mee doe.. misschien is dat het probleem...
oh.. en ze moet natuurlijk ook een leuk karakter hebben...quote:Op maandag 30 juli 2007 02:00 schreef philana het volgende:
[..]
a-la jessica alba maar dan met bruin haar...![]()
potvis.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:00 schreef philana het volgende:
[..]
goeie vraag...quote:Op maandag 30 juli 2007 02:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waarom dan druk maken over n00bbashers?
Met Piovan kon je tenminste nog lachen, om z'n foto's tenminstequote:Op maandag 30 juli 2007 01:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ligt eraan wanneer je je aanpast aan het ONZ-gepeupel, soms duurt het kort, soms lang
met het lang duren van inburgeren noem ik een KopieerMachine, een Piovan en een fvivif
Iets specifieker graag! Per lichaamsdeel bijvoorbeeld!quote:Op maandag 30 juli 2007 02:00 schreef philana het volgende:
[..]
Foto van jou+tieten en ik zal het voorleggen aan mn lesbische bruinharige vriendinquote:Op maandag 30 juli 2007 02:00 schreef philana het volgende:
[..]
True. True.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Met Piovan kon je tenminste nog lachen, om z'n foto's tenminste![]()
Ga daar maar lekker over dromen vannacht...quote:Op maandag 30 juli 2007 02:02 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Iets specifieker graag! Per lichaamsdeel bijvoorbeeld!
Okay, doeg! Ik zal aan je denken!quote:Op maandag 30 juli 2007 02:03 schreef philana het volgende:
[..]
Ga daar maar lekker over dromen vannacht...![]()
Ik neuk r wel in t kontgaatjequote:Op maandag 30 juli 2007 02:04 schreef zarGon het volgende:
Jij moet nog heel wat ingewerckt worden.
Schoenmaker, blijf bij je leestquote:
Weer wat zaad zomaar weggegooit door jou. Kutwijf.quote:
Hoe kom je daar nou weer bij.. Ik heb een vriendin gozer, en die neukt me niet in me reetquote:Op maandag 30 juli 2007 02:08 schreef newsman het volgende:
[..]
Jij had, toch pijn bij het kontneuken ?![]()
DP by zG and TheSorrow.. zou een mooie film wordenquote:Op maandag 30 juli 2007 02:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zou haar image heel wat opkrikken.
Nou, ik ga naar bed, sterkte ermee en laat je konthaar epileren ofzo, mega triest.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:16 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij.. Ik heb een vriendin gozer, en die neukt me niet in me reet
En dat was over dat mn anus zeer dat, heb 3 dagen achter erlkaar iets van 5 x moeten schijten op een dag, daar word je anus niet vrolijk van![]()
Je deelt al zonder een voorstel.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:17 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
DP by zG and TheSorrow.. zou een mooie film worden [afbeelding] Beetje slappen op die ass, en in t gezicht![]()
![]()
Wat zou jij graag willen dan? Kies jij maar, ik vermaak me toch welquote:
Lik mn kontkorst ofzoquote:Op maandag 30 juli 2007 02:19 schreef newsman het volgende:
[..]
Nou, ik ga naar bed, sterkte ermee en laat je konthaar epileren ofzo, mega triest.![]()
Ik houd mijn spook dom. Hij kan niet eens het hele alfabet <insert werkwoord>.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:28 schreef Dibble het volgende:
[..]
heo weet ik dat dit geen spook van jou is
quote:Op maandag 30 juli 2007 02:35 schreef Biancavia het volgende:
Als je nieuw bent moet je gewoon onopvallend observeren en infiltreren.
En niet keihard gaan roepen dat je nieuw bent, want dan ben je een kloon.
Nou ja, niet overdrijven natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2007 02:37 schreef Tijn het volgende:
Mensen
Dat had leuk kunnen worden, jij wordt bedankt.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:35 schreef Biancavia het volgende:
Als je nieuw bent moet je gewoon onopvallend observeren en infiltreren.
En niet keihard gaan roepen dat je nieuw bent, want dan ben je een kloon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |