en dan?quote:
naar beneden roggelen en weer opzuigen heerlijk gewoon!quote:
en dan zo lang mogelijk die sliert maken!quote:Op maandag 30 juli 2007 00:26 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
naar beneden roggelen en weer opzuigen heerlijk gewoon!
reacties van mensen ook![]()
Wel kut als die dan op de grond valtquote:Op maandag 30 juli 2007 00:28 schreef Apfel. het volgende:
[..]
en dan zo lang mogelijk die sliert maken!![]()
Moet je je voeten beetje uit elkaar doen, valt het niet op je schoenen.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:29 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
Wel kut als die dan op de grond valt
ben je zwaar owned![]()
Ja, maar dan valt hij alsnog op het parket moet je het weer op gaan ruimenquote:Op maandag 30 juli 2007 00:30 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Moet je je voeten beetje uit elkaar doen, valt het niet op je schoenen.
daarom doe ik t ook altijd buiten in een drukke winkelstraat.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:33 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
Ja, maar dan valt hij alsnog op het parket moet je het weer op gaan ruimen![]()
Gwoon in de supermarkt voor de kassa opvretuhquote:Op maandag 30 juli 2007 00:33 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
Ja, maar dan valt hij alsnog op het parket moet je het weer op gaan ruimen![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:37 schreef Biancavia het volgende:
Mijn bek trekt al samen van het alleen maar kijken naar dat plaatje van die zure matten.
quote:
Zure matten in broek. Zure sloten, pussies, verwarrend topic.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:09 schreef Geerd het volgende:
pussy's
Je kan bij de Macro voor 5 euro echt zo'n snoepwinkeldoos vol krijgen, mijn godquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:31 schreef lennart12 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar haal je ze 't goedkoopst?
wordquote:Op maandag 30 juli 2007 01:37 schreef Biancavia het volgende:
Mijn bek trekt al samen van het alleen maar kijken naar dat plaatje van die zure matten.
Daar heb je toch zo'n pasje voor nodig?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je kan bij de Macro voor 5 euro echt zo'n snoepwinkeldoos vol krijgen, mijn god![]()
proef mijn matquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:00 schreef Merel het volgende:
Vroeger waren zure matten toch veel zuurder? Tegenwoordig zijn ze maar lafjes.
Ja, dat vond ik ook al.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:00 schreef Merel het volgende:
Vroeger waren zure matten toch veel zuurder? Tegenwoordig zijn ze maar lafjes.
Neej de groene zijn het best.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:08 schreef Bollepluis het volgende:
De gele smaken naar zweetvoeten![]()
Rode zijn het best.![]()
Heerlijk die dingen.....en er dan zoveel van eten...dat je daarna geen zout eten meer kan kauwen omdat je tong half open ligtquote:
In zoeen zakje met allemaal van die korte zure mat(jes). Van Haribo oid. Die zijn trouwens ook geen aanrader...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:58 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Neej de groene zijn het best.
Gele?? die heb ik nog nooit gezien![]()
Heel erg lekker jaquote:Op maandag 30 juli 2007 00:21 schreef st0fzuiger het volgende:
Zo lekker maar je kan er niet van genieten omdat ze zo zuur zijn![]()
[afbeelding]
Bezoekje aan de tandarts daarna zou dan ook niet verkeerd zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heel erg lekker jamaar na een zak van die rommel flikkeren je tanden van ellende uit je smoel
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |