Allemaal materiaal waar je straks met Brechtje over kan hebben. Maak je al notities?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
je gaat wel heel ver in details yv.
Niet over Yv. en haar avonturen,quote:Op maandag 30 juli 2007 01:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Allemaal materiaal waar je straks met Brechtje over kan hebben. Maak je al notities?
Gek, ik dacht dat jij hetzelfde dee voor jouw en QuBe en-of die andere Zquote:Op maandag 30 juli 2007 01:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Allemaal materiaal waar je straks met Brechtje over kan hebben. Maak je al notities?
Voorlichtingquote:Op maandag 30 juli 2007 01:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
je gaat wel heel ver in details yv.
Heb ik nooit gehadquote:
Ik heb QuBe nog steeds niet kunnen ompraten over haar visie over het feit dat swaffelen gezond is voor je wangweefsel.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Gek, ik dacht dat jij hetzelfde dee voor jouw en QuBe en-of die andere Z
Help even herinneren, gaan we regelenquote:
Mits Brechtje(opblaaspop)quote:
Maak hem nou niet bang,quote:Op maandag 30 juli 2007 01:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Help even herinneren, gaan we regelen
Welteruuuuuuuuuusteeeeeeeeeeeeen!quote:Op maandag 30 juli 2007 01:51 schreef zarGon het volgende:
Maisnoooooooooooooooooooonnnnnnnnnnnnn!
Welnee, komt goed!quote:
Trusten Mn, ik ga met je mee,quote:
Trusten pop. Iyi geceler.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Trusten Mn, ik ga met je mee,
trusten guys!
Ik ben bang voor de grote boze rode adminhobbitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |