Zo, morgen een vrije dag?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:21 schreef zarGon het volgende:
Omdat de andere Dirk ook mod is geweest.
Wat naar...quote:Op maandag 30 juli 2007 00:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, je zal me dan ook niet zien, gok ik zo...
Ons zonnetje in huis...quote:
want?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, je zal me dan ook niet zien, gok ik zo...
Praat me er niet van.quote:
dan moet je baas wel Turk zijn, een echte Hollander laat een allochtone man dat nooit doenquote:
Mijn baas is een engel. Net zoals Dirkh.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dan moet je baas wel Turk zijn, een echte Hollander laat een allochtone man dat nooit doen
Dirkheil.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:34 schreef Skaai het volgende:
Of Dirkheefteenlelijkeauto. Dat ligt meer voor de hand.
Opgelost!quote:Op maandag 30 juli 2007 00:34 schreef Skaai het volgende:
Of Dirkheefteenlelijkeauto. Dat ligt meer voor de hand.
Dirk.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:36 schreef Skaai het volgende:
Hoe spreek je Dirkh eigenlijk uit? Als Dirk HAA of Dirkhhuhhh. Dat je de h inslikt zegmaar.
Ja maar die H! Waar slaat die H dan op?? Als je die toch niet uitspreekt laat 'm dan wegquote:
Gellarboy was hem voor.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar die H! Waar slaat die H dan op?? Als je die toch niet uitspreekt laat 'm dan weg.
ik spreek het wel uit in mijn hoofd...quote:Op maandag 30 juli 2007 00:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar die H! Waar slaat die H dan op?? Als je die toch niet uitspreekt laat 'm dan weg.
Nou dan moet Dirkh maar niet naar een shoarma-met-veel-knoflook-eet-meet komen.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:39 schreef philana het volgende:
[..]
ik spreek het wel uit in mijn hoofd...
dus ipv heel kort Dirk. is het Dirkhh... een zachter einde.. zoals ik al zei.. klinkt mooier!
![]()
Denk niet dat er -iemand- naar zo'n meet moet komen... imoquote:Op maandag 30 juli 2007 00:41 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou dan moet Dirkh maar niet naar een shoarma-met-veel-knoflook-eet-meet komen.
'Hhhoi Dirkhhh'..
Ik heb een tapas meet overleefd. Met veel bier, sangria en knoflook. Het gebeurd dus welquote:Op maandag 30 juli 2007 00:42 schreef philana het volgende:
[..]
Denk niet dat er -iemand- naar zo'n meet moet komen... imo
Mét of zonder Dirkhhhhhh?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:45 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb een tapas meet overleefd. Met veel bier, sangria en knoflook. Het gebeurd dus wel.
Het zou me niet verbazen als dit een rage binnen ONZ zou worden.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:01 schreef remlof het volgende:
tvph
omg gmtaquote:Op maandag 30 juli 2007 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als dit een rage binnen ONZ zou worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |