Dakota is wel een heeele goeie actrice moet ik zeggen... Tuurlijk zijn er wel knappere wichten te vinden, maar die kunnen denk ik niet zo goed acteren als Dakota...quote:Op zondag 29 juli 2007 23:58 schreef Dipkip het volgende:
dr moet in heel amerika toch wel een iets aantrekkelijkere actrice van die leeftijd te vinden zijn?
Drew Barrymore, Kirsten Dunst inderdaad.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:58 schreef Dipkip het volgende:
Ik dacht eerst dat ze lippenstift op haar tanden had. Maar dat is haar tandvlees. Haar tanden zijn die tweede rij daar onder.
Kijk als je het op straat tegenkomt valt het vast wel mee maar dr moet in heel amerika toch wel een iets aantrekkelijkere actrice van die leeftijd te vinden zijn? Drew Barrymore was toen ze klein was best schattig. Zonder al dat tandvlees en zo'n lach alsof dr hoofd gespleten is.
Was dat een horrorfilm?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:28 schreef max2slow het volgende:
in ''Man of fire'' vond ik haar fantastish.....
Ze hoeven van mij niet allemaal perfect knap te zijn maar bij Dakota leidt het gewoon af. Ik zit te griezelen over dat lachje in plaats van op te letten hoe ze acteert of wat er in de film gebeurd.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:00 schreef Jojoortje het volgende:
Dakota is wel een heeele goeie actrice moet ik zeggen... Tuurlijk zijn er wel knappere wichten te vinden, maar die kunnen denk ik niet zo goed acteren als Dakota...![]()
wie is de zwangere milfquote:Op maandag 30 juli 2007 13:17 schreef Sapstengel het volgende:
Hier is ze wat ouder (en nog steeds eng)
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |