abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 juli 2007 @ 21:58:28 #201
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51972498
quote:
Op maandag 30 juli 2007 21:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ze willen de hele gang van zaken analyseren, daar is niks mis mee...
Om er dan achteraf achter te komen dat ze ipv. vele negatieve aandacht ook een enorme hoeveelheid aan positieve aandacht konden krijgen (winnen gele trui bv.)?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 30 juli 2007 @ 22:10:42 #202
127004 maril
Smeetsfan
pi_51972903
Wielrenner Mayo positief tijdens Tour
30 juli 2007, 21:51 (plaats uw reactie)

MADRID (ANP) - De Spaanse wielrenner Iban Mayo is in de zondag geëindigde Ronde van Frankrijk positief bevonden. Zijn ploeg Saunier Duval heeft dat maandag naar buiten gebracht.

Bij Mayo (29) zijn tijdens de controle op 24 juli, een rustdag in de Tour, sporen van epo gevonden. De nummer zestien van het eindklassement is met onmiddellijke ingang door zijn team geschorst.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_51973005
quote:
Op maandag 30 juli 2007 22:10 schreef maril het volgende:
Wielrenner Mayo positief tijdens Tour
30 juli 2007, 21:51 (plaats uw reactie)

MADRID (ANP) - De Spaanse wielrenner Iban Mayo is in de zondag geëindigde Ronde van Frankrijk positief bevonden. Zijn ploeg Saunier Duval heeft dat maandag naar buiten gebracht.

Bij Mayo (29) zijn tijdens de controle op 24 juli, een rustdag in de Tour, sporen van epo gevonden. De nummer zestien van het eindklassement is met onmiddellijke ingang door zijn team geschorst.
Verkeerde topic, maril?

En weer iemand gepakt... Iban Mayo
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  maandag 30 juli 2007 @ 22:19:49 #204
127004 maril
Smeetsfan
pi_51973226
quote:
Op maandag 30 juli 2007 22:13 schreef Cootz het volgende:

[..]

Verkeerde topic, maril?

En weer iemand gepakt... Iban Mayo
Kon het niet vinden en de tour is voorbij , ik dacht geen nieuwe topic, maar bedankt voor de link.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_51974116
quote:
Op maandag 30 juli 2007 21:27 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Met die laaste zin haal je wel je hele betoog onderuit, idd wij weten alle feiten niet, maar toch met die laaste zin veroordeel je Rasmussen wel, beetje jammer...
Ach, als je niet door zo'n flauw grapje heen kunt prikken dan is het de discussie inderdaad niet waard
pi_51984231
Naar mijn idee heeft De Rooij onder druk erg impulsief en wellicht ook emotioneel gehandeld. Uit de tour gezet worden EN ontslagen vind ik nogal overdreven, een schorsing was wellicht meer op zijn plaats geweest. Rasmussen is uit de tour gezet en ontslagen vanwege het feit dat hij (waarschijnlijk, want er wordt alsnog een onderzoek ingesteld) tegen de Rooij heeft gelogen over waar hij was, dit is dus m.a.w vanwege een interne aangelegenheid dacht ik. Hoe ga je daar als werkgever mee om. Zolang de "hogere organen" officieel geen maatregelen hebben ge'eist tegen Rasmussen vind ik het dus de vraag of er wel correct gehandeld is.
Als Rabo ploeg heb je daarnaast ook de verantwoordelijkheid voor je renners. Je moet dus weten waar ze zijn, wat ze doen en als management zorgen dat papieren e.d op tijd worden ingevuld en aangeleverd, vind ik. Daarnaast was bij de Rabo de situatie rond Rasmussen en de UCI bekend en tevens kennen zij de regels, zij die de regels kennen hebben ook een verantwoordelijkheid tegenover een renner. De hele zaak is ook te wijten aan slecht management en was het wel zo verstandig hem mee te nemen naar de Tour? Had de situatie niet voorkomen kunnen worden (los van het feit of Rasmussen heeft gelogen, wat erg dom van hem zou zijn geweest, aangezien ik ook in zijn onschuld geloof qua dopinggebruik, niets is bewezen en feit is dat Rasmussen de beste, dopingvrije, renner in de Tour was op dat moment!).
Feit is dat niet bewezen is dat Rasmussen doping gebruikt heeft o.i.d, wat naar mijn idee dan wel een reden zou zijn geweest om hem te ontslaan. Het lijkt me duidelijk dat, in tegenstelling tot de ploeg die boven zichzelf uitsteeg en super presteerde onder druk, De Rooij de druk van de gele trui niet aankon, en niet kon "presteren" zoals van hem verwacht wordt. Ik ben het totaal niet eens met de overdreven consequenties. (Andere ploegen hebben het bij dopinggebruik eerst over een schorsing, totdat er het een en ander bewezen is. En dan heb je het over DOPINGGEBRUIK en niet eens over een interne aangelegenheid als dit. Een schorsing en op z'n hoogst ook uit de Tour was al "straf" genoeg.)
wie is er de dupe: in de eerste plaats Rasmussen, de Raborenners, rabo Tour kijkers (we krijgen verdorie de gele trui ook eens in de schoot geworpen. Andere ploegen hadden in deze , niet doping, situatie wel anders gehandeld geloof dat maar gerust).
pi_51984808
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:47 schreef raborot het volgende:
lang verhaal.
Sja, je zegt het wat omslachtig, maar je hebt wel gelijk.

Na de etappe op de Aubisque was het bijna zo goed als zeker dat Rasmussen de Tour zou winnen. Theo heeft na die Italiaan overlegd met de raad van commissarisen van Rabo. En die hebben samen besloten om Rasmussen er uit te zetten. Ofwel, rabobank had er wel degelijk iets mee te maken. De dag erna heb je die huichelaar van Prudhomme die wel 'heel' erg blij is dat rasmussen er uit is gehaald.

Stel je had Bruyneel en De Mol bij rabo was dit nooit never niet gebeurd.
Rasmussen heeft fouten gemaakt, achteraf was het misschien beter geweest om hem niet te laten starten.
De Rooij is bezweken onder druk en moet opfokken.

en oh ja, Van Schijndel van rabo mag ook opfokken
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51985339
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:47 schreef raborot het volgende:

*knip*
EENSCH!

kan er niets meer aan toevoegen... Enige reden die er kan zijn op het moment voor zo`n drastische en definitieve maatregel is dat men onofficieel weet dat hij positief getest heeft maar dan zou mijn bek openvallen moet ik zeggen. Maar dat is al vaker gebeurd deze tour.
pi_51990813
Michael Rasmussen ne sera pas au départ du Tour du Danemark mercredi, mais le très controversé Danois de la Rabobank sera certainement présent dans l'esprit des 120 coureurs qui s'élanceront de Thisted vers Frederiksberg. Au programme, 842 kilomètres de course répartis en 6 étapes, dont un contre-la-montre la vaille de l'arrivée.

Les organisateurs sont persuadés que les récents déboires de Rasmussen n'auront aucun incident sur le succès de l'épreuve, et espèrent près de 500 000 spectateurs tout au long des routes, pour assister à la succession du Suisse Fabian Cancellarra (CSC), vainqueur l'an dernier.


wat staat daar eigenlijk? :/
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51991048
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 15:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Michael Rasmussen ne sera pas au départ du Tour du Danemark mercredi, mais le très controversé Danois de la Rabobank sera certainement présent dans l'esprit des 120 coureurs qui s'élanceront de Thisted vers Frederiksberg. Au programme, 842 kilomètres de course répartis en 6 étapes, dont un contre-la-montre la vaille de l'arrivée.

Les organisateurs sont persuadés que les récents déboires de Rasmussen n'auront aucun incident sur le succès de l'épreuve, et espèrent près de 500 000 spectateurs tout au long des routes, pour assister à la succession du Suisse Fabian Cancellarra (CSC), vainqueur l'an dernier.

wat staat daar eigenlijk? :/
MR zal niet starten in de tour van denemarken, maar de heel controversiele deen van rabobank zal zeker aanwezig zijn in de geesten van de 120 renners die zullen starten van thisted naar frederiksborg. Op het programma staat 842 km koers verdeeld in 6 etappes, waaronder een tijdrit de dag voor de aankomst.

de organisatoren zijn overtuigd dat de recente ontgoochelingen rond rasmussen geen enkele invloed zullen hebben op het succes van de tour, en ze verwachten bijna 500000 toeschouwers langs heel de route, om de overwinning van de zwitser FC bij te wonen, de winnaar van vorig jaar.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51991253
Dat Rasmussen niet zal verschijnen aan de start van de tour van Denemarken woensdag.... maar zal zeker aanwezig zijn in de gedachten van de 120 renners...
De organisatie verwacht dat de situatie rond Rasmussen verder geen effect zal hebben op het succes van het evenement... dat er rond de 500000 toeschouwers langs de weg zullen staan... ter ondersteuning van de opvolger van de winnaar van vorig jaar de Zwitser Fabian Cancellarra....

groet
pi_51992547
Wat ik wel raar blijf vinden is dat Rasmussen de zaken niet op orde had. Waarom heeft die het op zijn beloop gelaten zodat die de waarschuwingen kreeg en de boete van de Rabobank? Als hij namelijk gewoon de zaken op orde had gehad was dit allemaal niet gebeurd.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 16:28:39 #213
40566 Ericr
Livewrong
pi_51992767
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef Eduard37 het volgende:
Wat ik wel raar blijf vinden is dat Rasmussen de zaken niet op orde had. Waarom heeft die het op zijn beloop gelaten zodat die de waarschuwingen kreeg en de boete van de Rabobank? Als hij namelijk gewoon de zaken op orde had gehad was dit allemaal niet gebeurd.
Het systeem van overwachte controles is nou ook niet echt waterdicht en bijvoorbeeld in Nederland een lachertje. Denk dat de atleten niet in alle gevallen die controles al te serieus nemen, althans tot het moment dat ze waarschuwingen krijgen zeker niet.

Het is ook wel humor dat wielrenners zo strak gevolgd worden terwijl bijvoorbeeld de Nederlands recordhouder 100m (Churandy Martina) gewoon zelf bepaalt wanneer hij gecontroleerd wil worden of niet.
pi_51993033
Wat ik niet snap is dat hij in het interview zo vaag deed over paspoortstempel of vliegticket. Hij zei iets van daar zeg ik nu niets over, dat bewaar ik voor de rechtszaak. Het lijkt me niet dat hij hard bewijs heeft, anders had hij dat in de tour wel laten zien, zodat hij gewoon door had kunnen fietsen en waarschijnlijk (?) winnen.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_51994724
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 15:31 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

MR zal niet starten in de tour van denemarken, maar de heel controversiele deen van rabobank zal zeker aanwezig zijn in de geesten van de 120 renners die zullen starten van thisted naar frederiksborg. Op het programma staat 842 km koers verdeeld in 6 etappes, waaronder een tijdrit de dag voor de aankomst.

de organisatoren zijn overtuigd dat de recente ontgoochelingen rond rasmussen geen enkele invloed zullen hebben op het succes van de tour, en ze verwachten bijna 500000 toeschouwers langs heel de route, om de overwinning van de zwitser FC bij te wonen, de winnaar van vorig jaar.
dankje Ik kan wel een beetje frans, (frans1 op vwo afgesloten met voldoende) maar het was verweg gezakt :p.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 20:29:21 #216
97934 ASroma
Flamboyant
pi_52000086
*ril*... die kerel zou er wel een pak beter uitzien moest hij 10 kilo meer wegen en zijn haar laten groeien.

een paar zonnebankbeurtjes om zijn prachtige torso een kleurtje te geven zouden ook niet misstaan
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  dinsdag 31 juli 2007 @ 21:35:30 #218
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_52001009
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 21:04 schreef petitlapin2 het volgende:
*ril*... die kerel zou er wel een pak beter uitzien moest hij 10 kilo meer wegen en zijn haar laten groeien.

een paar zonnebankbeurtjes om zijn prachtige torso een kleurtje te geven zouden ook niet misstaan
Hij heeft best nog een leuke dame weten te versieren
I hate it here
pi_52001428
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef Lann555 het volgende:

Hij heeft best nog een leuke dame weten te versieren
wat geld toch kan doen

trouwens, ik ken haar niet, je mag altijd een foto van haar posten in het wulpsewielerwijventopic
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_52001613
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 20:29 schreef ASroma het volgende:
[afbeelding]

als een proper junkie
Damn, het lijkt net of hij uit een concentratiekamp is bevrijd.
Dit is niet goed voor een mens.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_52001878
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:28 schreef Ericr het volgende:

[..]

Het systeem van overwachte controles is nou ook niet echt waterdicht en bijvoorbeeld in Nederland een lachertje. Denk dat de atleten niet in alle gevallen die controles al te serieus nemen, althans tot het moment dat ze waarschuwingen krijgen zeker niet.

Het is ook wel humor dat wielrenners zo strak gevolgd worden terwijl bijvoorbeeld de Nederlands recordhouder 100m (Churandy Martina) gewoon zelf bepaalt wanneer hij gecontroleerd wil worden of niet.
In nederland zijn er wel degelijk dopingcontroles in de atletiek. Waar je misschien op doelt is als een sprinter zijn tijd erkend wil zien worden (voor een limiet of een record) dat hij een dopingcontrole moet aanvragen die hij uit eigen zak moet betalen.
pi_52002399
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:01 schreef Jeroen_M het volgende:

[..]

In nederland zijn er wel degelijk dopingcontroles in de atletiek. Waar je misschien op doelt is als een sprinter zijn tijd erkend wil zien worden (voor een limiet of een record) dat hij een dopingcontrole moet aanvragen die hij uit eigen zak moet betalen.
Ik weet niet of je Zembla hebt gezien?
NL doet ongeveer 40 bloedtesten van alle Nederlandse atleten, meer kost gewoon teveel.

De controleurs bellen weken van tevoren, of het de atleten thuis zijn, en of het ze uitkomt.
Nee dat is effectief, en dat alles was haar fijn tezien voor de camera.

Ik weet niet hoe die man met baard heet, maar hij stond met het zweet op zijn voorhoofd gigantisch voor aap!
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_52008117
Tijdens de Tour zei Davide Cassani de ondertussen legendarisch woorden "Op 13 of 14 juni heb ik Michael Rasmussen in de Dolomieten zien trainen in de stromende regen". Die woorden zouden uiteindelijk het einde betekenen van de gele droom van de Deen van Rabobank. Opmerkelijk is dat Cassani die woorden aanvankelijk lyrisch bedoelde om de bezetenheid van Rasmussen te benadrukken. Het feit dat 'Chicken' echter officieel in Mexico zat op die bewuste dagen maakte de verdachtmakingen rond hem echter te groot waardoor zijn ploeg besloot hem uit de Tour te zetten.

Onderzoek van de Wielersite toont echter aan dat er op 13 en 14 juni in de Dolomieten helemaal geen regen viel. De site bekeek het weer in de plaatsen Bolzano en Treviso, respectievelijk veertig kilometer ten oosten en dertig kilometer ten zuiden van Predazzo, waar Cassani Rasmussen zou hebben gezien. De hele maand juni viel er in die regio zelfs bijna geen regen en uitgerekend 13 en 14 juni waren met negen en tien uur zon zowat de 'mooiste' dagen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nielsie_Cl op 01-08-2007 01:57:20 ]
  woensdag 1 augustus 2007 @ 01:54:49 #224
99433 Tup
Tupperwaar
pi_52008276
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 01:43 schreef Nielsie_Cl het volgende:
Tijdens de Tour zei Davide Cassani de ondertussen legendarisch woorden "Op 13 of 14 juni heb ik Michael Rasmussen in de Dolomieten zien trainen in de stromende regen". Die woorden zouden uiteindelijk het einde betekenen van de gele droom van de Deen van Rabobank. Opmerkelijk is dat Cassani die woorden aanvankelijk lyrisch bedoelde om de bezetenheid van Rasmussen te benadrukken. Het feit dat 'Chicken' echter officieel in Mexico zat op die bewuste dagen maakte de verdachtmakingen rond hem echter te groot waardoor zijn ploeg besloot hem uit de Tour te zetten.

Onderzoek van de Wielersite toont echter aan dat er op 13 en 14 juni in de Dolomieten helemaal geen regen viel. De site bekeek het weer in de plaatsen Bolzano en Treviso, respectievelijk veertig kilometer ten oosten en dertig kilometer ten zuiden van Predazzo, waar Cassani Rasmussen zou hebben gezien. De hele maand juni viel er in die regio zelfs bijna geen regen en uitgerekend 13 en 14 juni waren met negen en tien uur zon zowat de 'mooiste' dagen.
Kan er niet een FAQ komen of zo. Je bent al de tigste die dit opmerkt en er zijn radarbeelden waar wél regen op te zien is.
Wasserwunderland
pi_52008323
Als jij hem maakt,dan zal dat heel fijn zijn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')