ik vind hem juist wel charmant en hij komt een stuk spontaner over dan de twee voorgaande zomergastenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:15 schreef Bluezz het volgende:
Het boeit nog niet zo, en dat komt vooral door zijn vertelkunst
Het heeft mij nog geen moment kunnen boeien, dit gesprek en deze man.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:49 schreef One_of_the_few het volgende:
aan het aantal reacties te zien boeit het nog niet echt...
Mij boeit het ook nog niet echt.
Kennelijk onderdeel van zijn avond. Een uurtje terug hebben we het een tijdje gehad over films (dat interesseerde je toch meer?).quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:23 schreef Raven_ het volgende:
Vindt je? Ipv dat we de echte persoonlijkheid van de regisseur leren kennen zit ik nu al 15min tegen Arafat en consorten aan te kijken.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:25 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Haha, die vlieg.. 'een zionistische vlieg'.
Hij zit tegenover een Palestijn, sukkelquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dat Joris het Midden Oosten overal bij betrekt begint me wel ernstig te irriteren![]()
Volgens mij gaat hij mee met z'n gast, die hier even 'opleeft'.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Het gaat over het Midden Oosten en het enthousiasme komt weer los hoor, bij Joris. Laat hem dat ook eens doen bij andere onderwerpen.
Die gast zei zelf ook net dat het wel een heel vergezocht vergelijking was (weet niet meer precies waar het bij was)quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Hij zit tegenover een Palestijn, sukkel![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Die gast zei zelf ook net dat het wel een heel vergezocht vergelijking was (weet niet meer precies waar het bij was)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |