Nog veel leuker: dames die in de mac een big mac menu bestellen met cola LIGHT.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:01 schreef Logician het volgende:
Nog leuker, dames die in de kleine pauze een blikje slimfast drinken en in de lunch een bord patat met kroket nemen![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hebben sinds kort ook light patat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:05 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Nog veel leuker: dames die in de mac een big mac menu bestellen met cola LIGHT.x1000
ohnoezwtfbbqrly?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze hebben sinds kort ook light patat.![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Liever keelkanker dan zo'n vuile gore luie vetklep zoals jij.
Ongelooflijk, wat ben jij een hypocriete lul. Jet hele topic loop je af te geven op dikke mensen en dan is het andersom en is het ineens kinderachtig. Over kinderachtig gesproken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik wil je niet de grond in trappen, maar sinds wanneer heeft een dik iemand meer persoonlijkheid dan een dun iemand, raakt echt kant noch wal.
Er zijn altijd uitzonderingen ja, maar dik zijn heeft nergens iets mee te maken over het algemeen, behalve met een tekort aan wilskracht of doorzettingsvermogen om er iets aan te doen.
Over het algemeen heb ik niks tegen dikke mensen, maar als ik dit zo weer lees met haat tegenover dunne mensen, wat echt compleet kinderachtig is, dan slaat die meer persoonlijkheid echt nergens meer op.
In dat geval heb ik een vraag: wie rookt er hier???quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:56 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Maar wie kan er voor opdraaien als jij hart en vaat ziektes krijgt? Daarnaast heb je ook genoeg fatso's die wel lopen te janken over t feit dat ze dik zijn, maar er ook niets aan doen. Dat doe jij iig niet, maar ik vind t zelf ook niet zo super tof om de hele tijd alleen maar fatso's te zien eigenlijk
Over geestelijk gehandicapt gesproken...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ongelooflijk, wat ben jij een hypocriete lul. Jet hele topic loop je af te geven op dikke mensen en dan is het andersom en is het ineens kinderachtig. Over kinderachtig gesproken.![]()
Ik rook niet, drink niet, sport 6x in de week, eet 100% gezond en fiets veel, mag ik dan wel gaan zeiken?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In dat geval heb ik een vraag: wie rookt er hier???
Ook die mensen hebben een grotere kans op hart- en vaatziekten en dat geldt ook voor de gestresste mensen onder ons. Ik vind het allemaal prima maar ik vind wel dat hier echt bullshit argumenten op tafel komen. Zeg dan gewoon dat je misselijk wordt als je iemand ziet die niet aan jouw ideaalbeeld voldoet.
Nee, want ook teveel sporten is namelijk ongezond. Die fanatieke sporters willen nog wel eens out of the blue dood neer vallen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:37 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik rook niet, drink niet, sport 6x in de week, eet 100% gezond en fiets veel, mag ik dan wel gaan zeiken?
Dan heb ik niet goed opgelet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:36 schreef McGilles het volgende:
[..]
Over geestelijk gehandicapt gesproken...![]()
"hele topic" is niet echt van toepassing, ik had pas 2 reacties in dit topic. En ik vertel alleen maar feiten over dik zijn en geef totaal geen mening. Gewoon feiten, kan er niks aan doen dat ze waar zijn. Maar als iemand zonder reden mensen gaat afzeiken die 'dun' zijn slaat toch alles?
Sinds wanneer is 6kpw sporten teveel? Elke dag lekker bezig zijn, top voor je humeur, top voor je geest, top voor alles eigenlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, want ook teveel sporten is namelijk ongezond. Die fanatieke sporters willen nog wel eens out of the blue dood neer vallen.Kortom, eigenlijk is er niks gezonder dan dood gaan.
Nee kom, spui je gal maarquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:41 schreef Yildiz het volgende:
-edit- Nja, laat maar.
Dat vind ik altijd van die dooddoeners. Net alsof jij er persoonlijk voor moet dokken als iemand met overgewicht doodgaat door hart en vaatziektes.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:56 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Maar wie kan er voor opdraaien als jij hart en vaat ziektes krijgt?
Nu nog een persoonlijkheid en alle vrouwen (mannen?) gaan plat!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:37 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik rook niet, drink niet, sport 6x in de week, eet 100% gezond en fiets veel, mag ik dan wel gaan zeiken?
Ik weet het... ik ben een god..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:12 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Nu nog een persoonlijkheid en alle vrouwen (mannen?) gaan plat!
Gullukig voor ons bestaat god niet, ergo, jij bestaat niet.quote:
ergo hij denkt nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:34 schreef BasOne het volgende:
[..]
Gullukig voor ons bestaat god niet, ergo, jij bestaat niet.
ja jij ook!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:43 schreef DrDentz het volgende:
dikke mensen zijn lelijk en ze stinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |