Met 186 hatstatsquote:Op maandag 30 juli 2007 14:48 schreef twisteddlogic het volgende:
186 hatstats gisteren, goed laag middenveld
4-0 gewonnen, volgende week moet dat ook kunnen en dan 9 uit 3 in het eerste seizoen VI
4 uit 6 met 247 hatstats gemiddeldquote:
Als je ziet welke verschillen tussen leagues in de zelfde divisie dan moet ik eerlijk zeggen dat sommigen wel op een league hoger lijken. Als ik refereer naar VI en dan specifiek naar de mijn competitie, dan zie ik dat afgezien van 1 of 2 teams iedereen wel 200 hatstats kan halen met uitschieters naar 240 en 255 (in mijn geval) en ik andere leagues zie met maar 1 of 2 teams dat de 200 haalt vind ik dat best vreemd ja. Als je dan kijkt naar specifieke tactieken zul je zien dat alles wel ongeveer gelijk is.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:05 schreef Grumpey het volgende:
gaan we elkaar bestoken met ht-stats? Leuk leuk leuk! mag ik meedoen?
Nee, maar serieus, dat ht-stats is een indicatie, als je een AO in je league hebt, of een CA, dan gaat de vergelijking al helemaal scheef, zeker als je er zelf een bent
Botsquote:
je past je prestaties ook aan je divisie aan. Als je hoger speelt, kan je ook makkelijker hogere ratings halen (meer structurele inkomsten, dus hogere salarissen mogelijk), alleen is dit niet altijd nodig. Regressie naar het gemiddelde toe heet dat (toch JD? Of zie je weer een spelvaut?). Zodra jij hoger speelt, en je hoge ratings gaat halen, dan zal je zien dat anderen om je heen ook opeens hogere ratings halen. actie-reactie zeg maarquote:Op maandag 30 juli 2007 16:18 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als je ziet welke verschillen tussen leagues in de zelfde divisie dan moet ik eerlijk zeggen dat sommigen wel op een league hoger lijken. Als ik refereer naar VI en dan specifiek naar de mijn competitie, dan zie ik dat afgezien van 1 of 2 teams iedereen wel 200 hatstats kan halen met uitschieters naar 240 en 255 (in mijn geval) en ik andere leagues zie met maar 1 of 2 teams dat de 200 haalt vind ik dat best vreemd ja. Als je dan kijkt naar specifieke tactieken zul je zien dat alles wel ongeveer gelijk is.
Ik weet zeker dat in een andere league ik al lan gwas gepromoveerd. Maar goed as is verbrande turf, dus ik moet het dit seizoen maar gaan maken.
"spelfout"quote:Op maandag 30 juli 2007 16:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je past je prestaties ook aan je divisie aan. Als je hoger speelt, kan je ook makkelijker hogere ratings halen (meer structurele inkomsten, dus hogere salarissen mogelijk), alleen is dit niet altijd nodig. Regressie naar het gemiddelde toe heet dat (toch JD? Of zie je weer een spelvaut?). Zodra jij hoger speelt, en je hoge ratings gaat halen, dan zal je zien dat anderen om je heen ook opeens hogere ratings halen. actie-reactie zeg maar
ik zou hem alleen verkopen als je er een betere in skill voor terug kan halen. en dan bij de aankoop letten op ervaringquote:Op maandag 30 juli 2007 20:26 schreef AirRaid het volgende:
ik heb een 21 goed keeper met waardeloos ervaring, is het beter om deze te verkopen en een iets oudere keeper te kopen met meer ervaring of kan ik hem zo laten?
ik hbe een 28jarige uitstekend keeper met goed ervaring op het oog, zolang deze niet te duur wordtquote:Op maandag 30 juli 2007 20:37 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik zou hem alleen verkopen als je er een betere in skill voor terug kan halen. en dan bij de aankoop letten op ervaring
azijnpisser...quote:Op maandag 30 juli 2007 11:43 schreef -J-D- het volgende:
"red"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |