mwoah, er zat genoeg in, kwam ook genoeg uit, maar Joris dramt zelf door over de verkeerde dingen af en toe, er had dus nog net wat meer uit kunnen komen, maar ik heb genoten van de gesprekken en de fragmentenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:19 schreef Toad het volgende:
Joris heeft eruit gehaald wat er in zit vanavond...
En dat was helaas niet erg veel....
Idd. Ik vind Joris geforceerd overkomen, glimlachen als ie iets niet weet of niet weet hoe ie moet reageren en hij vraagt niet door als daar wel de kans voor is... Hij zit er als een verlegen pubertje bij af en toe...quote:Op zondag 29 juli 2007 23:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik vond het een mooi gesprek, maar een andere interviewer had er waarschijnlijk meer uitgehaald
doe mij Peter van Ingen maar terugquote:Op zondag 29 juli 2007 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
rijtje presentatoren
"who are you?"- roger daltrey.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:22 schreef Cynix ® het volgende:
He-le-maal gemist.
Al heb ik er niet eens heel veel spijt van, ik had evengoed toch een prima avond met vriendinnetje op de bank met een stapeltje CSI's.
ik vond hem vorige week ook niet goedquote:Op zondag 29 juli 2007 23:24 schreef Kidney_Bean het volgende:
De verhouding tussen Joris en Bram is niet goed... Vorige week met Bettine was het gelijk, nu staat Joris ´onder´ Bram en durft niet goed... Hij had zoveel meer kunnen doorvragen.. Nu had Bram de overhand.. jammer..
Dat is niet echt een interviewer he, da's meer een verteller. Luyendijk moet nog even in zijn rol komen, hij is beslist niet met makkelijke gasten begonnenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:25 schreef zoalshetis het volgende:
joris zou vervangen moeten worden door hans goedkoop.
Daar begon het mee ja, hij zei : je mag me of je hebt een hekel aan me, er zit geen schemergebied tussen. De man is meer dan ijdel.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:28 schreef Toad het volgende:
Je moet Bram ook voortdurend zeggen dat je hem respecteert. Maar als je hem even probeert te prikkelen is 'ie op z'n teentjes getrapt.
tsjah, maar samen met het vrouwtje achter de bloemendaalse geraniums is ook nog niet aan je besteed zeker?!quote:Op zondag 29 juli 2007 23:27 schreef golfer het volgende:
Dat optreden van Pablo Casals lijkt erg op wat wij afgelopen vrijdagavond meemaakten met Ramses Shaffy: vertederend, maar op die leeftijd moet je het niet meer doen.
prachtig juist, je weet toch dat het niet meer helemaal zuiver zal klinken, dus ach, en in dit geval, deze man was op die hoge leeftijd net effe een helderder nog dan onze Ramsesquote:Op zondag 29 juli 2007 23:27 schreef golfer het volgende:
Dat optreden van Pablo Casals lijkt erg op wat wij afgelopen vrijdagavond meemaakten met Ramses Shaffy: vertederend, maar op die leeftijd moet je het niet meer doen.
dat lijkt me juist een voordeel, Ramses zelf heeft het allemaal niet zo door dat het een beetje sneu is en gelukkig maarquote:Op zondag 29 juli 2007 23:30 schreef milagro het volgende:
prachtig juist, je weet toch dat het niet meer helemaal zuiver zal klinken, dus ach, en in dit geval, deze man was op die hoge leeftijd net effe een helderder nog dan onze Ramses
ach kom, hij ergerde zich terecht aan die (hopelijk) gespeelde naiviteit, en dat gedram, af en toe lijkt Joris hem woorden in de mond te willen leggen , als Mosko dan uitlegd hoe hij het bedoelde, komt er weer een "ja, maar toch...." nee, niets, Joris, je dramt.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:28 schreef Toad het volgende:
Je moet Bram ook voortdurend zeggen dat je hem respecteert. Maar als je hem even probeert te prikkelen is 'ie op z'n teentjes getrapt.
ja, maar dat ís zomergasten...quote:Op zondag 29 juli 2007 23:34 schreef golfer het volgende:
Ik zal wel tot een minderheid behoren hier op Fok!, maar ik vond het dus absoluut geen slechte uitzending.
Er kwam toch meer uit bij Bram dat ik van te voren had ingeschat.
Stond Joris vorige week dan 'boven' Bettine?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:24 schreef Kidney_Bean het volgende:
De verhouding tussen Joris en Bram is niet goed... Vorige week met Bettine was het gelijk, nu staat Joris ´onder´ Bram en durft niet goed... Hij had zoveel meer kunnen doorvragen.. Nu had Bram de overhand.. jammer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |