Waar zie jij dat? (durf het bijna niet te vragen)quote:Op zondag 29 juli 2007 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het schijnt zomer te zijn...
En dan kleed men zich luchtiger dan anders en dan kan het zijn dat je een deel van het ondergoed kan zien.
En soms zie je dan vleeskleurig ondergoed...![]()
Wie heeft dat in godsnaam bedacht?
Je moet juist jullie ondergoed kunnen zienquote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 20:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je moet juist jullie ondergoed kunnen zien![]()
![]()
Precies!quote:Op zondag 29 juli 2007 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
Als je het vleeskleurig ondergoed kan zien is het geen GOED vleeskleurig ondergoed. Dat zie je namelijk niet.
Ik wou het net zeggen.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:48 schreef alors het volgende:
Ik vind vleeskleurig trouwens wel een beetje een vies woord. Ik zeg altijd huidkleurig
quote:Op zondag 29 juli 2007 20:47 schreef Biogarde het volgende:
Iemand een foto?
Een klasgenote van mij had zulk ondergoed, ze zat voor me en droeg een topje met spaghettibandjes aan. En hoe goed je vleeskleurige ondergoed ook is, dat zie je dan wel ...quote:Op zondag 29 juli 2007 20:39 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
Waar zie jij dat? (durf het bijna niet te vragen)
![]()
En dat moet de boel stealthen?quote:
Vind dat meer roze.quote:
ja, maar .... negerinnen en zwarte kant?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:48 schreef alors het volgende:
Ik vind vleeskleurig trouwens wel een beetje een vies woord. Ik zeg altijd huidkleurig
Pics!quote:Op zondag 29 juli 2007 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
Ik koop ook meestal champagnekleurig. Heb een lichte huid, en dan is huidkleurig ondergoed nog te donker. Daarnaast staat champagnekleurig ondergoed nét wat sjieker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |