Idd, tvptjequote:Op zondag 29 juli 2007 20:03 schreef Schunckelstar het volgende:
effe een schaamteloze tvp![]()
ben namelijk benieuwd wat de dierenarts zegt,heb dit nog nooit eerder gehoord van iemand![]()
DA is kut. Ik zou naar de Etos gaan...veel betere servicequote:Op zondag 29 juli 2007 20:06 schreef Phoenix78 het volgende:
Geen idee wat dit nou zou kunnen zijn.. ben heel benieuwd wat de DA morgen zegt.
Neequote:Op zondag 29 juli 2007 20:13 schreef Dodecahedron het volgende:
Ik krijg altijd een piep in mijn oren als ik heel harde muziek heb gehoord.
Misschien dat dat omgekeerd ook werkt, aangezien het bij je hond UIT de oren komt?
Ik zou de achterkant van de hond eens wat beter bekijken. Om te kijken of ze daar een 'anal intruder probe' hebben ingebracht. Je weet maar nooit, enzo.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Of de hond is abducted door de Greys, maar ze hebben per ongeluk een high-tech instrument achtergelaten in het oor van de hond?
Ik denk dat het veel belangrijker is om jezelf de vraag te stellen of de hond wel een TS heeftquote:Op zondag 29 juli 2007 20:20 schreef Ruzie het volgende:
Heeft TS wel een hond?
Ja, het is echt het enige zinnige dat ik kan bedenkenquote:Op zondag 29 juli 2007 20:18 schreef hondenfokker het volgende:
vaag ik denk ook een soort van resonantie van 1 of ander apperaat.
Nee, maar zijn baasje wel......quote:Op zondag 29 juli 2007 19:56 schreef mcwops het volgende:
reageert ie hier op?
http://download.npr.org/anon.npr-mp3/atc/atc_teenbuzz.mp3
Of de AA.....quote:Op zondag 29 juli 2007 20:28 schreef maan het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat de DA gaat zeggen van dat gepiep..
Piept het eigen oor van de TS niet?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:31 schreef Schuttingbeer het volgende:
De vraag is echter;
Piept het oor van de hond ook als er niemand in de buurt is??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |