ik denk dat je volgende keer toch beter naar de Gay-parade kan gaan..quote:Op zondag 29 juli 2007 18:46 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Nou nou nou, wat een stel slimmerikken.... die organisatoren van de zwarte cross....
zetten ze het badhuis cq. toiletgebouw in een hoek neer en niet een beetje centraal zodat je met 15000 man helemaal naar de andere kant van de camping moet lopen als je daar moet zijn...
wegkomen met de auto was er al helemaal niet meer bij... de boeren uit de omgeving (ECHT lompe boeren) waren met hun trekker auto's van de parkeerplaats aan het trekken, iemand van de organisatie was er natuurlijk niet te bekennen...
en ze hebben er grolsch bier....
voor degenen die nog naar huis moeten met de auto.... sterkte alvast....
quote:Op zondag 29 juli 2007 18:57 schreef Kikker_kermit het volgende:
Gewoon tegen die vatsige dikke boerinnen zeggen: Heeuj wat voor kleur tractor heb je ?"_!
Tukker alertquote:Op zondag 29 juli 2007 19:25 schreef GizartFRL het volgende:
Oh jee, ik ga naar een boerenfestival met modder en bier.
En nu kan ik mijn Smart forfour niet uit de drek krijgen.
En ze hadden niet eens rosé enkel grolsch.
Man ga de vierdaagse fietsen.
Hahahahaha, welkom bij mij thuis! Wel een beetje laf om dat die boeren op de trekker niet persoonlijk mede te delen.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:46 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Nou nou nou, wat een stel slimmerikken.... die organisatoren van de zwarte cross....
zetten ze het badhuis cq. toiletgebouw in een hoek neer en niet een beetje centraal zodat je met 15000 man helemaal naar de andere kant van de camping moet lopen als je daar moet zijn...
wegkomen met de auto was er al helemaal niet meer bij... de boeren uit de omgeving (ECHT lompe boeren) waren met hun trekker auto's van de parkeerplaats aan het trekken, iemand van de organisatie was er natuurlijk niet te bekennen...
en ze hebben er grolsch bier....
voor degenen die nog naar huis moeten met de auto.... sterkte alvast....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |