abonnement Unibet Coolblue
pi_51939469
Wat een mooie stukjes van Boogerd en Dekker . Bij de Rabobank hebben ze echt een hele goede aan Dekker denk ik.

Vond het ook opvallend het commentaar van Thomas Dekker te horen. Terwijl ik het knap vind dat ze het hebben uitgereden en dat Boogerd eergister nog zo dicht bij was, zegt TD gewoon de waarheid. Het is/was gewoon een kuttour voor de Rabobank.

Ik kan me zo goed voorstellen hoe het nu is om Contador op het podium te zien staan en de hele ploeg die in feeststemming is....

En dan moeten ze ook nog de Champs Elysee over met de ploeg... terwijl ze gisteren al door half Frankrijk werden uitgescholden tijdens de TT....
pi_51939484
Boogerd stop niet..
pi_51939526
Drie Nederlanders in de top 40. Niet slecht.
pi_51939637
quote:
Op zondag 29 juli 2007 18:50 schreef Arth_NL het volgende:
Drie Nederlanders in de top 40. Niet slecht.
Ik tel er toch meer, André Hazes, Jeroen van den Boom, Jannes, Monique smit, Di-rect, Patrick Jumpen, Jeckyll & hyde, Blof, Vanvelzen, The jumpmasters, Tiësto enz.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_51940302
Jannes

pi_51940453
tour de france is altijd voor mij het ultieme zomervakantie gevoel lekker op de bank met vrienden van 11 tot 17 tv kijken
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 29 juli 2007 @ 19:31:16 #32
82589 S-Two
barba macacu
pi_51940516
Erg jammer dat Boogerd stopt ja. Was een erg kleurrijk persoon. En Tankink is ook geweldig ja .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zondag 29 juli 2007 @ 22:36:26 #33
40566 Ericr
Livewrong
pi_51945428
Eerste keer in 30 jaar dat ik blij ben dat het afgelopen is, geen goed teken.
pi_51945667
3 weken koersen is lang, ben meestal na week 2 al aan het aftellen of er nu schandalen zijn of niet
pi_51945704
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:36 schreef Ericr het volgende:
Eerste keer in 30 jaar dat ik blij ben dat het afgelopen is, geen goed teken.
Wat veroorzaakte dat gevoel bij jou?

Enkel de dopingschandalen?

Persoonlijk houd ik ergens ook wel een naar gevoel over aan deze Tour, alhoewel ik er toch ook wel veel van heb genoten.
pi_51945740
inderdaad, een tour zonder schandalen, ik mag er niet aan denken . Het maakt er gewoon integraal deel van uit
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  maandag 30 juli 2007 @ 00:03:14 #37
11102 knep
Mountainfreak
pi_51948141
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:36 schreef Ericr het volgende:
Eerste keer in 30 jaar dat ik blij ben dat het afgelopen is, geen goed teken.
Same here.
pi_51948418
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:43 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Wat veroorzaakte dat gevoel bij jou?

Enkel de dopingschandalen?

Persoonlijk houd ik ergens ook wel een naar gevoel over aan deze Tour, alhoewel ik er toch ook wel veel van heb genoten.
Ik heb het zelf ook wel een beetje. Ben niet zo blij dat het is afgelopen, maar het blijft toch wel een beetje een heel raar gevoel, zeker als je dan vandaag weer die beelden van de bergetappes met Rasmussen ziet. Alles blijft een rare bijsmaak houden, en ik denk ook echt dat Contador dat wel gevoeld heeft op het podium in Parijs.

Erg treffend ook het commentaar van Thomas Dekker, die de Tour "zwaar teleurstellend" noemde na de finish vandaag. Dat soort reacties zijn wel weer in perspectief geplaatst door wat Erik Dekker vanmiddag te vertellen had, maar zo'n gevoel als dat er bij de Raboploeg is blijven hangen, is ook wel sterk geprojecteerd op het Nederlandse wielerpubliek denk ik.

Eens even zien of ik dat uurtje Studio Sport van vlak na de finish nog ergens kan vinden. Die reportage met Boogerd was ook schitterend.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  maandag 30 juli 2007 @ 12:38:19 #39
40566 Ericr
Livewrong
pi_51956814
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:43 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Wat veroorzaakte dat gevoel bij jou?

Enkel de dopingschandalen?

Persoonlijk houd ik ergens ook wel een naar gevoel over aan deze Tour, alhoewel ik er toch ook wel veel van heb genoten.
Meer het gerommel van diverse instanties, maar dat gevoel heb ik al een tijdje bij wielrennen. De manier van handelen is mij te random, er lijkt totaal geen lijn te zitten in de besluitvorming van ASO, UCI en sommige ploegen. Wielrennen wordt niet meer op de weg uitgevochten maar achter de tafel in aardig wat gevallen, lijkt me geen goede zaak.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')