Dat zeg je expresquote:Op zondag 29 juli 2007 17:47 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Mijn zwarte gitaar stelt anders geen ruk voor
Nee das de zwarte gitaar van Dribbel_quote:Op zondag 29 juli 2007 17:49 schreef Sloggi het volgende:
[afbeelding]
De zwarte gitaar van VaderJacob.
kloptquote:
He wat raar, ik raak er 1 kwijtquote:Op zondag 29 juli 2007 17:54 schreef Deansensitized het volgende:
Ik koop er binnenkort ook een zwarte bij
dankje voor je reactiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:35 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ah postrockerig, daar houd ik wel van. Probleem voor mij is dat je liedje meer dynamiek moet krijgen in klanken en er een opbouw naar verschillende werkelijke hoogtepunten in moeten zitten om mij werkelijk te boeien; het blijft soms wat teveel gepingel. Dat is slechts opbouwende kritiek natuurlijk, want je zet wel zeker iets neer.
Ja, vreemd is dat héquote:
Ogh met het geld kan ik mijn drugsverslaving mooi ondersteunen!quote:Op zondag 29 juli 2007 18:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, vreemd is dat hé
Email je gegevens anders even, of via PM...
quote:Op zondag 29 juli 2007 18:03 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ogh met het geld kan ik mijn drugsverslaving mooi ondersteunen!
Ah jah, dat ken ik. Ooit begonnen met een pc microfoontje en het toenmalige cool edit proquote:Op zondag 29 juli 2007 11:04 schreef --H-I-M-- het volgende:
idd. Het gaat natuurlijk ten eerste om de muziek. Het is alleen bij mij zo dat ik iedere keer dat ik wat opgenomen had, ik dacht van "dit kan ik beter". Dus ik nam een bijbaantje naast mn studie puur om betere apparatuur te kopen en kennis te vergaren. Nu vind ik dat ik qua apparatuur prima zit, dus nu is het tijd om nog meer kennis en techniek te vergaren zodat mijn skills steeds beter worden.
Ik ben ook begonnen met cool edit pro. bets fijn progje, totdat je beter gewend bent (nu cubase sx3)quote:Op zondag 29 juli 2007 18:06 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ah jah, dat ken ik. Ooit begonnen met een pc microfoontje en het toenmalige cool edit pro
Andere vraag. Ik ben logic 7 gewent en daar zit wel een aardige compressor, reverb en tape delay in. Die in Ableton zitten vind ik erg matig. Nog suggesties voor andere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |