Zijn die Bond films al verkocht? Anders heb ik wel intressequote:Op zondag 5 augustus 2007 10:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Stuur me maar een PM.
Die zijn verkochtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:20 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zijn die Bond films al verkocht? Anders heb ik wel intresse.
Sorry 12bhippy, maar ik heb de afgelopen 2 dagen gewerkt van 8 tot 6..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:56 schreef 12bhippy het volgende:
@ Dizer: heb je de Bond-films al verstuurd? Ik heb ze nog niet ontvangen. Geld zou toch al bij jou moeten zijn.
Prima! ik zie ze wel verschijnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry 12bhippy, maar ik heb de afgelopen 2 dagen gewerkt van 8 tot 6..
Morgen ben ik vrij en zal ik ze op de bus gooien.
22 incl? Verzenden alleen al is 6.20quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:12 schreef Karstman het volgende:
Futurama seizoen 1, Delain - Lucidity en Live - Birds of Pray (incl DVD) samen voor ¤20 inc verzending?
excl verzenden?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:49 schreef sitting_elfling het volgende:
5 euro geboden op deze!
[afbeelding]
Jack&Jones zwarte dunne trui met blauwe strepen
jep! inclusief verzenden wordt het wel heel goedkoopquote:
je hebt PMquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
22 incl? Verzenden alleen al is 6.20.
Ik zet hem wel in een envelope dat ie dan in past. Wordt verzenden iets van 2.50 of zo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
jep! inclusief verzenden wordt het wel heel goedkoopDan zal het wel zo rond de 1.50 - 3.50 liggen?
Of is de verzendprijs boven de 5 euro?
dealquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zet hem wel in een envelope dat ie dan in past. Wordt verzenden iets van 2.50 of zo.
Zullen we 7.50 afspreken?
Je mag ook mailen hoor, naar dizer @ fok . nlquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
deal, uh, ik weet niet helemaal hoe dat pm gebeuren werkt, en ook niet hoe ik dat aanzet
![]()
verzonden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je mag ook mailen hoor, naar dizer @ fok . nl.
Ik heb het echt verstuurdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:10 schreef sitting_elfling het volgende:
Kheb nog geen mail terug gekregen dizer![]()
heb echt niks ontvangen! Dan maar een pmquote:
Ah jammer man.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:37 schreef Dizer het volgende:
Sorry jongens, Rnnz e.a. Door persoonlijke omstandigheden kon ik niet naar het postkantoor gaan.
Rnnz. Ik ga morgen pas naar het postkantoor. Vergeef me. En als ie niet door de brievenbus past, zijn de extra kosten voor ene pakketverzending voor mij
.
Hoe langer je wacht, hoe beter het product wordt, zegt mijn mamma altijdquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:09 schreef Rnnz het volgende:
Ik ben bang dat ik hem vandaag ook niet krijg want ik heb tot nu toe nog niks ontvangenDuurt zo wel erg lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |