Daar geloof ik niet zo in.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:13 schreef Patch het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht, hoe beter het product wordt, zegt mijn mamma altijd
Zijn ze inmiddels verstuurd? ik heb nog niets ontvangenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry 12bhippy, maar ik heb de afgelopen 2 dagen gewerkt van 8 tot 6..
Morgen ben ik vrij en zal ik ze op de bus gooien.
je bent niet de enige, ik moet het mijne ook nog ontvangen. Maar het komt heus welquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:58 schreef 12bhippy het volgende:
[..]
Zijn ze inmiddels verstuurd? ik heb nog niets ontvangen![]()
Als ie je niet past, mag je hem terugsturen en krijg je je geld terugquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:20 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet zo in.En aangezien ik hem misschien niet eens pas,
![]()
Ja godver!!! Laatst zei ik nog tegen je dat ik je ergens van ken... (lees maar) en jij zei dat je dat niet weet. Ja ik heb dus vaker bij jou aan de kassa gestaan dus!!!!!!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:32 schreef dnzl het volgende:
Ga je nu al die kleren die je bij mij (J&J) gekocht hebt wegdoen?![]()
![]()
Ja ik zat ook al fobo's te checken en er stond niks nuttigs van zijn kant.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja godver!!! Laatst zei ik nog tegen je dat ik je ergens van ken... (lees maar) en jij zei dat je dat niet weet. Ja ik heb dus vaker bij jou aan de kassa gestaan dus!!!!!!!!.
Heb je zaterdag ook niet opgestuurd? (stuur je het morgen op?)quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:17 schreef Dizer het volgende:
Sorry jongens dat ik dit niet o ptijd heb gestuurd.
Ik kan hier heel kort in zijn: Op dit moment staat mijn hele wereld op zijn kop vanwege priveomstandigheden. Ja kan doorvragen, ik ben normaal hardstikke snel en goed te vertrouwen. Morgen middag kan ik tussen de chaos door naar het postkantoor. Mijn excuses hiervoor.
Fijn.quote:Als ie je niet past, mag je hem terugsturen en krijg je je geld terug.
zolang ik het maar heb als school weer begint!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:17 schreef Dizer het volgende:
Sorry jongens dat ik dit niet o ptijd heb gestuurd.
Ik kan hier heel kort in zijn: Op dit moment staat mijn hele wereld op zijn kop vanwege priveomstandigheden. Ja kan doorvragen, ik ben normaal hardstikke snel en goed te vertrouwen. Morgen middag kan ik tussen de chaos door naar het postkantoor. Mijn excuses hiervoor.
heeft binnen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:56 schreef Dizer het volgende:
Alles vandaag verzonden.
Nogmaals excuses voor het wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |