abonnement Unibet Coolblue
pi_51936326
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zondag 29 juli 2007 @ 17:15:48 #2
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51937353
Ajax zou nog wat namen achter de hand hebben als suarez morgen niet komt. Ideeën?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_51937448
Marcus Berg --> Groningen
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51937534
Ik denk dat er nog wel 1 of 2 schokkende transfers bekend zullen worden, er is nog niet genoeg geld verspild.
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 29 juli 2007 @ 18:51:20 #5
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_51939561
quote:
Op zondag 29 juli 2007 17:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik denk dat er nog wel 1 of 2 schokkende transfers bekend zullen worden, er is nog niet genoeg geld verspild.
Waar doel je op?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_51939732
Wellicht Kaka, Tevez .. Ik heb zo'n idee dat Barça nog wat gaat doen .. Mocht Kaka gaan bij Milan, dan moet daar weer 'n vervanger komen, etc ..

Verder was 't een slecht verkapte tvp
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_51943395
Reyes lijkt toch voor Atletico Madrid te kiezen ipv Real Madrid
pi_51943740
Real wil hem niet, hij wilt 100% terug naar Spanje dus ook al een club als Betis Sevilla de enige in Spanje was die hem wou was hij daarheen gegaan alleen om Real te laten zien dat hij daar toch thuis hoort...
pi_51943760
quote:
Op zondag 29 juli 2007 21:38 schreef Smeich het volgende:
Real wil hem niet, hij wilt 100% terug naar Spanje dus ook al een club als Betis Sevilla de enige in Spanje was die hem wou was hij daarheen gegaan alleen om Real te laten zien dat hij daar toch thuis hoort...
Jawel hoor, uiteindelijk heeft Real Reyes een contract aangeboden.
pi_51943835
Nee, er zat een verschil van twee miljoen tussen vraag en aanbod. Voor Real is twee miljoen peanuts dus hier gooien zij het op terwijl de achterliggende gedachte duidelijk moge zijn.
pi_51943856
quote:
Op zondag 29 juli 2007 21:42 schreef Smeich het volgende:
Nee, er zat een verschil van twee miljoen tussen vraag en aanbod. Voor Real is twee miljoen peanuts dus hier gooien zij het op terwijl de achterliggende gedachte duidelijk moge zijn.
Real wilde de vraagprijs betalen alleen Atletico komt er gewoon dik overheen.
En daar wil Real niet in meegaan.
pi_51943905
Volgens mij heb jij het fout Maar dit was vorig jaar ook. Ook toen kwam Marca met het verhaal dat Reyes bij Atleti had getekend om zo een dag later bij Real te spelen. Nu is het precies hetzelfde met hierbij nog de aanvulling dat Marca 24 uur geleden had beweerd dat Reyes bij Real zal spelen aankomend seizoen. Alleen nu heeft ook Cadena het Atletico verhaal neergezet.
pi_51943942
quote:
Op zondag 29 juli 2007 21:44 schreef Smeich het volgende:
Volgens mij heb jij het fout Maar dit was vorig jaar ook. Ook toen kwam Marca met het verhaal dat Reyes bij Atleti had getekend om zo een dag later bij Real te spelen. Nu is het precies hetzelfde met hierbij nog de aanvulling dat Marca 24 uur geleden had beweerd dat Reyes bij Real zal spelen aankomend seizoen.
Hij had ook gewoon bij Atletico getekend en heeft het moeten afkopen met 2 miljoen euro. Dus Marca zat er helemaal niet naast vorig seizoen.
pi_51944276
3 miljoen was het in eerste instantie en uiteindelijk moest Atleti het via de rechtbank uitvechten om er twee te krijgen omdat die stomme idioot alles ontkend had en ik meen te herinneren dat we uiteindelijk met 0 stonden daar er geen overeenkomst met Arsenal was of iets dergelijks. Vind ik dit ook zo stom dat Atletico hem gaat halen na wat hij dus afgelopen jaar geflikt had.
pi_51944341
quote:
Op zondag 29 juli 2007 21:58 schreef Smeich het volgende:
3 miljoen was het in eerste instantie en uiteindelijk moest Atleti het via de rechtbank uitvechten om er twee te krijgen omdat die stomme idioot alles ontkend had en ik meen te herinneren dat we uiteindelijk met 0 stonden daar er geen overeenkomst met Arsenal was of iets dergelijks. Vind ik dit ook zo stom dat Atletico hem gaat halen na wat hij dus afgelopen jaar geflikt had.
Denk ook dat hij niet echt vriendelijk onthaald zal worden
pi_51944430
Vooral niet als gaat blijken dat die met nummer 9 zal gaan spelen.......
ah, wie weet tekent hij morgen bij Real en heeft Marca (en het normaal betrouwbare Cadena dus... hhmm) dit gepubliceerd om Real iets sneller deze deal te laten beklinken. Maar toch denk ik dat Reyes niet in de plannen van Schuster voorkomt en dat die voor Drenthe en Robben gaat en wat geld wil overhouden om een nutteloos en belachelijk hilarisch bod op Kaka wilt doen.
pi_51944454
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:04 schreef Smeich het volgende:
Vooral niet als gaat blijken dat die met nummer 9 zal gaan spelen.......
Forlan krijgt dat nummer niet?
pi_51944524
7
pi_51953710
quote:
Robben dicht bij transfer naar Madrid

Arjen Robben is slechts een 'nee' verwijderd van zijn droomtransfer naar Real Madrid. Wanneer de vleugelspeler een nieuw contractsvoorstel van de Chelsea weigert, mag hij van de Londense club naar Spanje verkassen.
Chelsea wil in alle haast Robben een lucratief contract van 133.000 euro per week aansmeren. Voor de ploeg van José Mourinho is het de laatste poging om de Nederlandse international voor komend seizoen te behouden.

Wanneer de aanvaller op het voorstel weigert in te gaan, wordt het bod van dertig miljoen euro van Real Madrid door de Engelsen geaccepteerd. Een overgang naar de Madrilenen lijkt daardoor niet te kunnen mislukken.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_51954120
Wat is dat voor een stom bericht zeg
pi_51954276
133.000 euro per week

waarom ben ik niet gewoon profvoetballer geworden
pi_51954642
dagelijkse VZ geruchten:

Fiorentina is nog altijd geïnteresseerd in Hedwiges Maduro. De Italianen zijn bereid een jaar te wachten om de (jeugd)international zo transfervrij over te kunnen nemen. Sportief directeur Pantaleo Corvino zou Maduro echter al in de winterstop willen halen (La Nazione)


Arjen Robben is nog altijd in onzekerheid waar hij het komend seizoen zal spelen. De Bedummer heeft van zijn club Chelsea een nieuw contractvoorstel gekregen. Wanneer hij hier niet binnen zeven dagen op in gaat, zullen de Londenaren hem voor zo’n 30 miljoen euro naar Madrid laten verkassen. (Diverse Engelse media)

Real-trainer Bernd Schuster kan in ieder geval niet wachten totdat de deal definitief is beklonken. “Ik zou me een stuk prettiger voelen als hij hier al zou zijn. De komst van Robben is erg belangrijk voor ons.” Daarnaast liet hij weten dat Real ook nog met een verrassing op de proppen kan komen. “Er zou nog wel eens iets verrassends uit de hoge hoed kunnen komen. We moeten echter afwachten of dat mogelijk is.” Zondag maakte de Duitse trainer bekend dat Real zo'n 80 miljoen euro overheeft voor Kaká. (AS)

Daniel Cousin, aanvaller van het Franse RC Lens, staat in de nadrukkelijke belangstelling van de Glasgow Rangers. Na de komst van Bonaventure Kalou bij Sang et Or lijkt er geen plaats meer te zijn voor de 30-jarige spits. “Ik ben erg opgewonden dat ik deze kans krijg, en het enige wat ik momenteel wil is naar Schotland gaan en bij de Rangers tekenen,” vertelde hij. (Daily Record)

Libor Sionko vertrekt bij de ploeg uit de Schotse hoofdstad. De 30-jarige Tsjechisch international ondertekende een tweejarig contract bij het Deense FC Kopenhagen. Hij was slechts één seizoen actief op Ibrox Park.

Olympique Lyon heeft de komst van José Antonio Reyes uit het hoofd gezet. De Spanjaard wil hoe dan ook in Spanje actief blijven, waar zowel Real als Atlético Madrid momenteel dingen naar zijn gunsten. Atlético lijkt de beste papieren te hebben. Los Colchoneros zijn bereid een hogere prijs te betalen voor de speler van Arsenal. (Marca)

Feyenoord wil tussen nu en het eind van de transferperiode nog een spits en een verdedigende middenvelder halen. Met het geld dat vrij moet komen na de op handen zijnde transfer van Romeo Castelen naar Hamburger SV én het mogelijke vertrek van Royston Drenthe menen de Rotterdammers over voldoende liquide middelen te beschikken om deze wens in vervulling te laten gaan. (Algemeen Dagblad)

John van Loen, assistent trainer van FC Utrecht, heeft bevestigt dat de club geïnteresseerd is in Sparta-aanvaller Rachid Bouaouzan. Toch is de interesse prematuur. “Zijn naam is gevallen, net als die van andere aanvallers.” (Algemeen Dagblad)

Timothy Derijck lijkt toch in Nederland te blijven. Twee eredivisie-clubs zouden zich hebben gemeld hebben voor de jonge Belg. De Feyenoorder had ook een aanbieding op zak van het Belgische Standard Luik, maar deze club was niet bereid om een transfersom te betalen voor de middenvelder. (Algemeen Dagblad)

Mikael Silvestre staat in de belangstelling van Manchester City. De verdediger van stadsgenoot Manchester United geldt als alternatief wanneer de transfer van de Italiaanse stopper Georgios Chiellini niet doorgaat. Ook Newcastle United zou nog altijd in de race zijn voor Silvestre. (Diverse media)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51954698
quote:
Op zondag 29 juli 2007 17:20 schreef venomsnake het volgende:
Marcus Berg --> Groningen
Was dat het talent van FM06?
pi_51955252
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:19 schreef andre347 het volgende:

[..]

Was dat het talent van FM06?
Jazeker.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_51955390
quote:
You can have Tevez for £6m
West Ham have told Kia Joorabchian he can have Carlos Tevez for £6million. That is the minimum the Premier League will allow Hammers to be paid for Tevez’s registration. But Joorabchian looks sure to reject West Ham’s proposal and press ahead with his High Court action. That could take months and wreck Manchester United’s hopes of landing the Argie striker before the transfer window shuts on August 31.
Mark Irwin, The Sun
quote:
In a seemingly endless trail of Premiership clubs interested in moving for United striker Alan Smith, Newcastle are the latest club to emerge as favourites to sign him for £6million (Daily Mail).
quote:
The same paper reports that United are resigned to Gabriel Heinze leaving Old Trafford this summer but remain "adamant he must move abroad to further his career rather than travel 30 miles to Liverpool".
"If you're not a manc, you're a wank"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')