Hoe lang heb je nog om wat te vinden?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:10 schreef Pheno het volgende:
Nog erger dan voorheen. Ik begin me wat zorgen te maken over een baan zeg maar....
Een maandje.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nog om wat te vinden?
Peptalk? Pillen?quote:
Neuh gewoon, op tijd in bed (nou ja...) en op tijd er weer uitquote:
Ik lag er om 10 uur in, viel denk ik in slaap om 12 en was om 3 uur weer wakker.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh gewoon, op tijd in bed (nou ja...) en op tijd er weer uit
Is er gewoon niets te vinden in de branche waar je werk(te), of ben je kieskeuriger geworden?quote:
Sowieso wil ik niet naar achteren qua loon, zeker niet met nog een hypotheek te betalen en wederhelft die ook geen contractverlenging krijgt, maar in onze buurt schiet het gewoonweg niet op in de tak van sport waarin ik me begeef. Tegenvaller. Beginnende studentenbedrijfjes laat ik links liggen, die zijn ook zo weer weg en betalen niet echt lekker uit.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is er gewoon niets te vinden in de branche waar je werk(te), of ben je kieskeuriger geworden?
Volledig te begrijpen, er moet wel brood op tafel komen elke dag om het zo maar te zeggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sowieso wil ik niet naar achteren qua loon, zeker niet met nog een hypotheek te betalen en wederhelft die ook geen contractverlenging krijgt, maar in onze buurt schiet het gewoonweg niet op in de tak van sport waarin ik me begeef. Tegenvaller. Beginnende studentenbedrijfjes laat ik links liggen, die zijn ook zo weer weg en betalen niet echt lekker uit.
Ook maar opzoek dan maar?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
KUTTTT
Een van de weinige leuke collega's hier laat net haar ontslagbrief zien. Die is dus per 1-10 ook weer weg
Harder op zoek maar nu ja. Ik wil echt per 1-1 hier weg zijnquote:
Precies. Ik zoek nu al wat verder.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:22 schreef marcb1974 het volgende:
Dan zit je straks toch weer met een lange reistijd
Vervelend...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sowieso wil ik niet naar achteren qua loon, zeker niet met nog een hypotheek te betalen en wederhelft die ook geen contractverlenging krijgt, maar in onze buurt schiet het gewoonweg niet op in de tak van sport waarin ik me begeef. Tegenvaller. Beginnende studentenbedrijfjes laat ik links liggen, die zijn ook zo weer weg en betalen niet echt lekker uit.
interim = uitzendbureau? Ja, al ga je daar eigenlijk altijd achteruit. Ik wil niet leven om te werken, maar werken om te leven zo gezegd. 40 uur is prima, meer dan heb ik geen leven meer.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vervelend...Kun je niets vinden via interimkantoor?
En wat is voor jou "in de buurt" als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
Half uur per dag? of 2x half uur? (is wel weinig, toch?)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
interim = uitzendbureau? Ja, al ga je daar eigenlijk altijd achteruit. Ik wil niet leven om te werken, maar werken om te leven zo gezegd. 40 uur is prima, meer dan heb ik geen leven meer.
Een half uurtje reistijd zou ik prima vinden. Nu heb ik maal 4.
Mja, elke regio is verschillend. In de ene streek is er meer werk dan in de andere. Is overal zo hoor. Niets van aantrekken van de opmerkingen.quote:Leuk dat ik gewezen wordt op een kleine oprisping in een andere sc. Ze weten ook zo goed hoe de markt in elkaar zit in elke regioIk ga er niet meer eens op reageren, het is gewoon te zielig dat sarcasme
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |