Je denkt aan Ria Visser.....zoals eerder in dit topic is genoemdquote:Op zondag 29 juli 2007 22:23 schreef TubewayDigital het volgende:
ja smeets heeft mevrouw timmer genaaid. 1keer maar toch
Ben jij nu beledigd, nulletje? Lekker triest dan.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:27 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Heb ik je nu beledigd, lulletje? Lekker triest dan.![]()
Hoezo zou IK beledigd moeten zijn? Ga lekker janken omdat niemand je gejatte kutverhaaltje leuk vindt, nerd.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ben jij nu beledigd, nulletje? Lekker triest dan.![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Gezeten vast wel.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:50 schreef TubewayDigital het volgende:
heeft mart zelf wel eens op de fiets gezeten ?
Ik denk dat ie moeite heeft om uit zn stoel te komen, dus dat lijkt me sterkquote:Op maandag 30 juli 2007 16:32 schreef CyclingGirl het volgende:
Hij zou toch tijdens de Tour met een van zijn gasten de Galiber op rijden?
Zijn manier van presenteren spreekt me niet aan. Heeft niks met arrogant te maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:55 schreef blonchi het volgende:
Hoe snel in Nederland toch iemand als arrogant wordt betiteld.
Je moet in dit land uitkijken als je met je kop op tv komt.
Mart Smeets is ok.
Ik kan hem velen.![]()
Als hij het belangrijker vindt om zijn eigen kop op TV te laten zien ipv de Tour is hij vreselijk arrogant bezig.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:55 schreef blonchi het volgende:
Hoe snel in Nederland toch iemand als arrogant wordt betiteld.
Je moet in dit land uitkijken als je met je kop op tv komt.
Mart Smeets is ok.
Ik kan hem velen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |