Jij klaagt me wat af zeg, je doet me denken aan een seniele opa, of nog beter die opa's van de muppetshow die op dat balkon zaten. 'It was terrible!!'quote:Op zondag 29 juli 2007 13:43 schreef Rozevla het volgende:
Op zich heb ik helemaal geen hekel aan tanden poetsen maar
Aan het schuim wat eraf komt als je aan het poetsen bent het lijkt wel alsof je een of andere dolle hond bent zoveel schuim komt eraf, en het erg is het valt altijd op me handen / schoenen of nog erger broek of shirt en kan ik weer een ander shirt aan!!!
Of je hebt tandpasta wie niet schuimt maar wie zo ongelofelijk scherp is dat de tranen in je ogen staan tijdens het poetsen !!!
Tandpastaik ga gewoon me tanden met jam poetsen lekker zoet en geen schuim
![]()
Hee jij bent dat geile meisje !!quote:Op zondag 29 juli 2007 13:44 schreef ijsmeis het volgende:
Of je spuugt af en toe wat schuim uit.
Het is maar een ideetje.
*Pats* *Pats*quote:Op zondag 29 juli 2007 13:44 schreef ijsmeis het volgende:
Of je spuugt af en toe wat schuim uit.
Het is maar een ideetje.
homoquote:Op zondag 29 juli 2007 13:43 schreef Rozevla het volgende:
Op zich heb ik helemaal geen hekel aan tanden poetsen maar
Aan het schuim wat eraf komt als je aan het poetsen bent het lijkt wel alsof je een of andere dolle hond bent zoveel schuim komt eraf, en het erg is het valt altijd op me handen / schoenen of nog erger broek of shirt en kan ik weer een ander shirt aan!!!
Of je hebt tandpasta wie niet schuimt maar wie zo ongelofelijk scherp is dat de tranen in je ogen staan tijdens het poetsen !!!
Tandpastaik ga gewoon me tanden met jam poetsen lekker zoet en geen schuim
![]()
Ik poets natuurlijk ook af en toe met zuur in plaats van tandpasta en dan maak ik dat foutje maarja dat prikt dan even heel erg maar gewoon even door de zure appel heen bijtenquote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 14:14 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik poets natuurlijk ook af en toe met zuur in plaats van tandpasta en dan maak ik dat foutje maarja dat prikt dan even heel erg maar gewoon even door de zure appel heen bijten![]()
plu stis nog vet lekker ookquote:Op zondag 29 juli 2007 15:40 schreef Spacehamster het volgende:
Moet je paradontax gebruiken...dat schuimt niet en schijnt erg goed te zijn.
en ook echt alles in KLBquote:Op zondag 29 juli 2007 14:19 schreef Nega het volgende:
Je hebt al meer topics geopend dan ik, en ik zit al een heel stuk langer dan jij op fok...
Aandachtshoertje?
Alle soorten tandpasta smaken vies. En dat hoort zo omdat het geen voedsel is.quote:
nou nee hoorquote:Op zondag 29 juli 2007 22:37 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Alle soorten tandpasta smaken vies. En dat hoort zo omdat het geen voedsel is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |