Nee k kom niet uit gezellige groningenquote:
Dat zou wat zijn.... En dan die oma 'Mien jong... kom dr 'ns uut.... Doar leg ik'.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat een barg ben jij zeg. Niet eens 20 euro van je oma waarderen !
Ik mag hopen dat je eerder in een graf beland dan haar !
Doodverwensing hihihiquote:Op zondag 29 juli 2007 13:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat een barg ben jij zeg. Niet eens 20 euro van je oma waarderen !
Ik mag hopen dat je eerder in een graf beland dan haar !
Hij geeft een fout melding aanquote:Op zondag 29 juli 2007 13:16 schreef PeZu het volgende:
stuur anders ff een mailtje naar: idontgiveafuck@care.not
Gast, denk na. Je naam, 'rozevla', wtf.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:17 schreef Rozevla het volgende:
haha waarom denkt iedereen dat ik een wijf ben !!![]()
Ik kan wel lullen als wijf okmaar ik ben het niet ben gewoon een mongool hoor meer niet
Ik vind fok grappigquote:Op zondag 29 juli 2007 13:20 schreef BrauN het volgende:
[..]
Gast, denk na. Je naam, 'rozevla', wtf.En dan je verwijfd gejank over opmerkingen van je familie. En ben je nog enorm zwaarlijvig ook? Waarom zeggen ze anders "zou je dat nou wel doen"?
Maar verder is het een prima topic hoor, precies zoals het hoort in KLB: TS opent een topic en TS wordt vervolgens afgezeken.
jouw famillie vind je dikquote:Op zondag 29 juli 2007 13:04 schreef Rozevla het volgende:
( 10 min later )
"zou je dat stuk taart wel nemen?"
Rot toch op met je standaard schijt opmerkingen![]()
Ja dat is echt zo`n standaard oma opmerking hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |