jij hebt goed opgelet vanmorgen bij de Bijbelstudiequote:Op zondag 29 juli 2007 12:24 schreef Gluckskafer het volgende:
De mammoeten geloofden echter niet dat er een grote vloed zouden komen en dachten dat hun poten lang genoeg waren om het te overleven. Ze bleven buiten de ark en stierven uit. De andere dieren geloofden Noah en werden gered.
nú ben ik echt wakker..quote:Op zondag 29 juli 2007 11:10 schreef DoimeN het volgende:
Dat je nu al wakker bentIk oko maar dat was eignelijk niet e bedoeling!
![]()
![]()
Dit is gods manier om jou te straffen voor het gebruiken van de fiets voor andere doeleinden dan woon-kerk verkeer.quote:Toen God op de zevende dag het werk voltooid had, dat Hij gemaakt had, rustte Hij op de zevende dag en heiligde die, omdat Hij daarop gerust heeft van al het werk, dat God scheppende tot stand had gebracht.’
hij mag blij zijn dat ik niet de auto gepakt had.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:57 schreef aaipod het volgende:
GIJ WORD OOK NIET GEACHT TE FIETSEN OP EEN ZONDAG. GOD CREËERDE IN 6 DAGEN DE WERELD. OP DE 7DE DAG RUSTTE HIJ.
[..]
Dit is gods manier om jou te straffen voor het gebruiken van de fiets voor andere doeleinden dan woon-kerk verkeer.
Trek hier je leer uit mijn zoon en heilig in het vervolg de Zondag zoals Hij het bedoeld heeft
Dat hij lui was wil toch nog niet zeggen dat iedereen dat dus maar moet zijn?quote:Op zondag 29 juli 2007 14:57 schreef aaipod het volgende:
GIJ WORD OOK NIET GEACHT TE FIETSEN OP EEN ZONDAG. GOD CREËERDE IN 6 DAGEN DE WERELD. OP DE 7DE DAG RUSTTE HIJ.
JAWOHL WANT ZO ZAL HET ZIJNquote:Op zondag 29 juli 2007 18:23 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dat hij lui was wil toch nog niet zeggen dat iedereen dat dus maar moet zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |