Goed plan idd, meehelpen faggots!quote:Op zondag 29 juli 2007 05:29 schreef JeRa het volgende:
Volgende keer je 'matties' je auto laten aanduwen en 'm in z'n 1 zetten.
Een parkeerplaats is dan ook om te parkeren, niet om rond te hangen.quote:Op zondag 29 juli 2007 05:28 schreef EggsTC het volgende:
Sta je daar zo te chillen met je matties op een parkeerplaats. Ga je de auto starten rond een uur of 3, accu leeg. Door de regen naar huis lopen
Probeer toch maar de 2, in gang duwen in 1 is nogal klotequote:Op zondag 29 juli 2007 05:29 schreef JeRa het volgende:
id, ik zou ook de 2 proberen, of zorgen dat je startkabels bij je hebt (neem aan dat je matties ook met de auto waren?)quote:Op zondag 29 juli 2007 08:39 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Probeer toch maar de 2, in gang duwen in 1 is nogal klote
of gewoon niks vergeten, dat gaat bij heeeeeel veel mensen ook gewoon goed....quote:Op zondag 29 juli 2007 09:32 schreef Athmozz het volgende:
ken jezelf. Ik kom dit ook vaker tegen (lichten vergeten, interieurverlichting laten branden, deur niet goed sluiten...), en de perfecte remedie daartegen is een 2de batterij in je koffer zetten, samen met verlengkabels. Gewoon batterijtje voor de auto zetten, kabels erop en starten. Eens per maand / 2 maand de batterij thuis es aan de lader hangen en dan heb je er nooit last van...
In de 2 ja.quote:Op zondag 29 juli 2007 05:29 schreef JeRa het volgende:
Die duw je ook zo lekker aan in zijn 1quote:Op zondag 29 juli 2007 09:37 schreef Chandler het volgende:
Daar heb je met de fiets anders nooooit last van
In mijn geval reset de boardcomputer de auto en kan alleen de garage hem nog starten. Leuk hè, een moderne auto. Ik controleer ook altijd honderd keer of ik echt alle lampjes heb uitgezet.quote:Op zondag 29 juli 2007 09:32 schreef Athmozz het volgende:
ken jezelf. Ik kom dit ook vaker tegen (lichten vergeten, interieurverlichting laten branden, deur niet goed sluiten...), en de perfecte remedie daartegen is een 2de batterij in je koffer zetten, samen met verlengkabels. Gewoon batterijtje voor de auto zetten, kabels erop en starten. Eens per maand / 2 maand de batterij thuis es aan de lader hangen en dan heb je er nooit last van...
je moet hem gewoom in de r van racen zetten hoorquote:
Zielig dat ze niet met een backupaccu'tje werken voor de elektronica, zodat je met een platte batterij daar nog geen last van hebt. Wat voor auto is dat?quote:Op zondag 29 juli 2007 11:12 schreef ouderejongere het volgende:
In mijn geval reset de boardcomputer de auto en kan alleen de garage hem nog starten. Leuk hè, een moderne auto. Ik controleer ook altijd honderd keer of ik echt alle lampjes heb uitgezet.
Slechts 12 liter bacardiquote:Op zondag 29 juli 2007 12:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Had je ook drank op?
De 2 is voor mietjes.quote:Op zondag 29 juli 2007 08:39 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Probeer toch maar de 2, in gang duwen in 1 is nogal klote
En voor de lol de handrem erop latenquote:Op zondag 29 juli 2007 05:29 schreef JeRa het volgende:
Of in achteruit zettenquote:Op zondag 29 juli 2007 18:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En voor de lol de handrem erop laten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |