abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51928400
WTF ben ik een beetje aan het zappen om half vier 's nachts kom ik op canal+ zo eenvuile documentaire tegen over een stel negerts die 'krumpen'....

Blijkbaar heeft deze bevolkingsgroep woede in zich, omdat ze in een foute 'neightbourhood' zijn opgegroeit en moeten ze deze woede uiten. De woede is ontstaan door al het geweld dat zich in de 'hood' afspeeld, maar ipv naar een ''gun' te grijpen, uiten ze de woede in een dansstijl, genaamd 'krumpen'.

Het stelletje verkleed zich als fokking clown en bewegen zich op een manier als Bokito ooit had willen dromen, rondspringend, schokkend, angstaanjagend als ze zijn, rennen ze door de 'hood', een grote groep aanhangers om zich heen hebbende.

Ik....schrok....deze clowns....gut...tja wat moet ik ermee...Te ziek voor woorden toen ik deze schokkende beelden, mede mogelijk gemaakt door Canal+ voor mijn ogen zag verschijnen.

Klacht: Dansende negroide bevolkingsgroep die uit hun bol gaat tijdens clown-schminkfestijn om ellende uit de 'hood' te vergeten en zo agressie 'weg te dansen'.
pi_51928428
En nu ?
  zondag 29 juli 2007 @ 03:38:59 #3
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_51928433
Ik vind het wel wat hebben. Ze doen niemand kwaad, en je kan er blijkbaar een hele grote portie energie en agressie in kwijt.

Ik zie niet in wat er fout aan is ?

Of ben je misschien een beetje jaloers dat je het niet kan ?

(Zie ook de clip van Chemical Brothers - Calvanize voor een mooi voorbeeld ervan)
Dubstep FTW
-je avatar vroeg om een login, niet terugplaatsen-
pi_51928434
quote:
Op zondag 29 juli 2007 03:38 schreef thedude0 het volgende:
En nu ?
ik denk dat ik mijn ouders er maar van ga overtuigen dat ze Canal+ af moeten schaffen: teveel troep op de buis door die lijers
pi_51928441
quote:
Op zondag 29 juli 2007 03:38 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Ik vind het wel wat hebben. Ze doen niemand kwaad, en je kan er blijkbaar een hele grote portie energie en agressie in kwijt.

Ik zie niet in wat er fout aan is ?

Of ben je misschien een beetje jaloers dat je het niet kan ?

(Zie ook de clip van Chemical Brothers - Calvanize voor een mooi voorbeeld ervan)
sick fuck. Heulemaal niet mooi! Wtf is er mooi aan om een stel negerts geschminkt en al de meest belachelijke toeren uit te zien halen om aandacht te krijgen van het publiek?

Ga dan met een orgel voor de Bijenkorf staan ofseaux
pi_51928463
Laat ze toch jo.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  zondag 29 juli 2007 @ 03:43:19 #7
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_51928465
quote:
Op zondag 29 juli 2007 03:40 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

sick fuck. Heulemaal niet mooi! Wtf is er mooi aan om een stel negerts geschminkt en al de meest belachelijke toeren uit te zien halen om aandacht te krijgen van het publiek?

Sick fuck?

Jij hebt de 'documantaire' blijkbaar niet helemaal begrepen met je botte kop. Ze dansen om agressie/energie kwijt te kunnen, niet om aandacht te krijgen van het publiek

En je 'geenstijl-taal' is buitengewoon a-grappig en was in 1990 al niet origineel meer .
Dubstep FTW
pi_51928473
quote:
Op zondag 29 juli 2007 03:43 schreef Arthur.Spooner het volgende:

[..]

Sick fuck?

Jij hebt de 'documantaire' blijkbaar niet helemaal begrepen met je botte kop. Ze dansen om agressie/energie kwijt te kunnen, niet om aandacht te krijgen van het publiek

En je 'geenstijl-taal' is buitengewoon a-grappig en was in 1990 al niet origineel meer .
Bestaat geenstijl al zinds 1990
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_51928517
quote:
Op zondag 29 juli 2007 03:43 schreef Arthur.Spooner het volgende:

[..]

Sick fuck?

Ga jij eens heel snel weg uit mijn topique. lOp het moment dat deze clowns er mee instemmen om een volledige, 2 uur durende documentaire over hunzelf te maken, proberen ze wel degelijk de aandacht te krijgen. Het zijn gewoon een stel publiciteitstrekkers bij elkaar die gasten. Een dansje instuderen oké', maar als een debiele, spastische, epileptische mongool om aandacht jankeren gaat mij te ver.
  zondag 29 juli 2007 @ 03:55:59 #10
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_51928535
quote:
Op zondag 29 juli 2007 03:52 schreef r3gi3boy het volgende:

als een debiele, spastische, epileptische mongool om aandacht jankeren gaat mij te ver.
Als je hier nou bij nagedacht had vóórdat je dit topic opende, had het weer een stukje bandbreedte van Fok gescheeld. .
Dubstep FTW
pi_51928541
quote:
Op zondag 29 juli 2007 03:55 schreef Arthur.Spooner het volgende:

[..]

Als je hier nou bij nagedacht had vóórdat je dit topic opende, had het weer een stukje bandbreedte van Fok gescheeld. .
je lult peop vrind, wat wil je nou precies zeggen...
  zondag 29 juli 2007 @ 04:00:17 #12
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_51928545
Around blacks, never relax.
Mijn advies. Terstonds!
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_51928584
quote:
Op zondag 29 juli 2007 03:55 schreef Arthur.Spooner het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 16:31 schreef Danny het volgende:
bandbreedte hebben we in overvloed en die hoeft niet bespaard te worden
  zondag 29 juli 2007 @ 10:34:44 #14
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_51929509
quote:

[..]

Ga jij eens heel snel weg uit mijn topique. lOp het moment dat deze clowns er mee instemmen om een volledige, 2 uur durende documentaire over hunzelf te maken, proberen ze wel degelijk de aandacht te krijgen. Het zijn gewoon een stel publiciteitstrekkers bij elkaar die gasten. Een dansje instuderen oké', maar als een debiele, spastische, epileptische mongool om aandacht jankeren gaat mij te ver.
Tuurlijk willen ze aandacht. Maar niet voor hun persoontje, maar voor het krumpen. om aan te geven, dat andere mensen in achterstands wijken ook hun agressie kwijt kunnen zonder meteen gewelddadig te worden.

Ik vind het trouwens wel mooi om te zien, dat krumpen.
Horrible Cunt!
pi_51929591
quote:
Op zondag 29 juli 2007 03:40 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

En een orgel is niet irritant

Laat ze lekker, kunnen ze beter doen dan mensen inelkaar meppen of dood maken. Het is nu nog wachten tot deze rage naar Nederland komt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  zondag 29 juli 2007 @ 10:45:00 #16
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_51929596
Als je wilt dat je topic nog een succes wordt, vervang de 'kr' door een 'j' en je hebt een hit. 14.gif
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  zondag 29 juli 2007 @ 10:46:09 #17
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_51929605
quote:

[..]

jij bent gewoon echt te triest voor woorden. laat die mensen gewoon.. vind het juist iets positiefs...en wie wil er nou aandacht? jij toch zeker met je 'topique' en popi gepraat over 'negerts'.

eikel

(zo..da's voor het eerst sinds ik op fok ben dat ik iemand uitscheld..en vind jou de perfecte persoon.. feel honoured...)
pi_51929725
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:46 schreef philana het volgende:

[..]

jij bent gewoon echt te triest voor woorden. laat die mensen gewoon.. vind het juist iets positiefs...en wie wil er nou aandacht? jij toch zeker met je 'topique' en popi gepraat over 'negerts'.

eikel

(zo..da's voor het eerst sinds ik op fok ben dat ik iemand uitscheld..en vind jou de perfecte persoon.. feel honoured...)

TS: Ga je druk maken om ergere dingen of ga eens gewoon slapen 's nachts in plaats van TV te kijken.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  zondag 29 juli 2007 @ 11:01:25 #19
138448 PeZu
Suspended animation
pi_51929772
van mij mogen een paar negerts TS komen humpen,dan komt ie hier ook niet meer stumpen
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')