ik denk dat ik mijn ouders er maar van ga overtuigen dat ze Canal+ af moeten schaffen: teveel troep op de buis door die lijersquote:Op zondag 29 juli 2007 03:38 schreef thedude0 het volgende:
En nu ?
sick fuck. Heulemaal niet mooi! Wtf is er mooi aan om een stel negerts geschminkt en al de meest belachelijke toeren uit te zien halen om aandacht te krijgen van het publiek?quote:Op zondag 29 juli 2007 03:38 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Ik vind het wel wat hebben. Ze doen niemand kwaad, en je kan er blijkbaar een hele grote portie energie en agressie in kwijt.
Ik zie niet in wat er fout aan is ?
Of ben je misschien een beetje jaloers dat je het niet kan ?
(Zie ook de clip van Chemical Brothers - Calvanize voor een mooi voorbeeld ervan)
Sick fuck?quote:Op zondag 29 juli 2007 03:40 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
sick fuck. Heulemaal niet mooi! Wtf is er mooi aan om een stel negerts geschminkt en al de meest belachelijke toeren uit te zien halen om aandacht te krijgen van het publiek?
Ga dan met een orgel voor de Bijenkorf staan ofseaux
Bestaat geenstijl al zinds 1990quote:Op zondag 29 juli 2007 03:43 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Sick fuck?
Jij hebt de 'documantaire' blijkbaar niet helemaal begrepen met je botte kop. Ze dansen om agressie/energie kwijt te kunnen, niet om aandacht te krijgen van het publiek
En je 'geenstijl-taal' is buitengewoon a-grappig en was in 1990 al niet origineel meer.
Ga jij eens heel snel weg uit mijn topique. lOp het moment dat deze clowns er mee instemmen om een volledige, 2 uur durende documentaire over hunzelf te maken, proberen ze wel degelijk de aandacht te krijgen. Het zijn gewoon een stel publiciteitstrekkers bij elkaar die gasten. Een dansje instuderen oké', maar als een debiele, spastische, epileptische mongool om aandacht jankeren gaat mij te ver.quote:Op zondag 29 juli 2007 03:43 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Sick fuck?
Jij hebt de 'documantaire' blijkbaar niet helemaal begrepen met je botte kop. Ze dansen om agressie/energie kwijt te kunnen, niet om aandacht te krijgen van het publiek
En je 'geenstijl-taal' is buitengewoon a-grappig en was in 1990 al niet origineel meer.
Als je hier nou bij nagedacht had vóórdat je dit topic opende, had het weer een stukje bandbreedte van Fok gescheeld.quote:Op zondag 29 juli 2007 03:52 schreef r3gi3boy het volgende:
als een debiele, spastische, epileptische mongool om aandacht jankeren gaat mij te ver.
je lult peop vrind, wat wil je nou precies zeggen...quote:Op zondag 29 juli 2007 03:55 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Als je hier nou bij nagedacht had vóórdat je dit topic opende, had het weer een stukje bandbreedte van Fok gescheeld..
quote:Op zondag 29 juli 2007 03:55 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Als je hier nou bij nagedacht had vóórdat je dit topic opende, had het weer een stukje bandbreedte van Fok gescheeld..
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:31 schreef Danny het volgende:
bandbreedte hebben we in overvloed en die hoeft niet bespaard te worden
Tuurlijk willen ze aandacht. Maar niet voor hun persoontje, maar voor het krumpen. om aan te geven, dat andere mensen in achterstands wijken ook hun agressie kwijt kunnen zonder meteen gewelddadig te worden.quote:Op zondag 29 juli 2007 03:52 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel weg uit mijn topique. lOp het moment dat deze clowns er mee instemmen om een volledige, 2 uur durende documentaire over hunzelf te maken, proberen ze wel degelijk de aandacht te krijgen. Het zijn gewoon een stel publiciteitstrekkers bij elkaar die gasten. Een dansje instuderen oké', maar als een debiele, spastische, epileptische mongool om aandacht jankeren gaat mij te ver.
En een orgel is niet irritantquote:Op zondag 29 juli 2007 03:40 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
sick fuck. Heulemaal niet mooi! Wtf is er mooi aan om een stel negerts geschminkt en al de meest belachelijke toeren uit te zien halen om aandacht te krijgen van het publiek?
Ga dan met een orgel voor de Bijenkorf staan ofseaux
jij bent gewoon echt te triest voor woorden. laat die mensen gewoon.. vind het juist iets positiefs...en wie wil er nou aandacht? jij toch zeker met je 'topique' en popi gepraat over 'negerts'.quote:Op zondag 29 juli 2007 03:52 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel weg uit mijn topique. lOp het moment dat deze clowns er mee instemmen om een volledige, 2 uur durende documentaire over hunzelf te maken, proberen ze wel degelijk de aandacht te krijgen. Het zijn gewoon een stel publiciteitstrekkers bij elkaar die gasten. Een dansje instuderen oké', maar als een debiele, spastische, epileptische mongool om aandacht jankeren gaat mij te ver.
quote:Op zondag 29 juli 2007 10:46 schreef philana het volgende:
[..]
jij bent gewoon echt te triest voor woorden. laat die mensen gewoon.. vind het juist iets positiefs...en wie wil er nou aandacht? jij toch zeker met je 'topique' en popi gepraat over 'negerts'.
eikel
(zo..da's voor het eerst sinds ik op fok ben dat ik iemand uitscheld..en vind jou de perfecte persoon.. feel honoured...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |