FF frustratie kwijt.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:50 schreef agRESSIV-e het volgende:
Dus jij zo van: pas op of ik open een topic over je!
Nog harder.. moet ik nog meer bloeden.....quote:Op zondag 29 juli 2007 00:53 schreef admiraal_anaal het volgende:hij had je harder moeten duwen, je kan nog typen
Ik zou het ook niet leuk vinden als jij met mn personeel ligt te klooien, en met je handen in de kassa zitquote:Op zondag 29 juli 2007 00:53 schreef BasOne het volgende:
[..]
FF frustratie kwijt.
Ik ben al meer dan 5 jaar vaste klant daar, heb tot lang na sluitingstijd met het bar personeel gekloot, heb de kassa's daar geteld.
Ik pik het niet om zo behandeld te worden, oud personeel daar geven mij gelijk, maar willen hun baantje ook niet kwijt (begrijpelijk)
Nope, ik ben weer opgestaan en m'n handen op de rug.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:55 schreef MouzurX het volgende:
Blijf dan liggen en doe net alsof je dood bent .... hij helemaal flippen![]()
![]()
Zulk soort dingen doe je maar in de ghetto niet in nederland.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:57 schreef fransbreda het volgende:
een drive-by shooting tegen sluitingstijd.![]()
Ligt eraan hoe je personeel eruit ziet, jong, vrouwelijk, blondquote:Op zondag 29 juli 2007 00:55 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet leuk vinden als jij met mn personeel ligt te klooien, en met je handen in de kassa zit![]()
Heb er wel zin inquote:Op zondag 29 juli 2007 00:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zulk soort dingen doe je maar in de ghetto niet in nederland.![]()
Oudhollandse drive-by shooting:quote:
JAAAAAHquote:Op zondag 29 juli 2007 01:12 schreef SpecialK het volgende:
Busje maar weer huren om de Fok! knokploeg naar wageningen te transporteren?
Dat is het ook.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:17 schreef Steve-O het volgende:
Klinkt als een kuttent .
Mart Smeets loopt altijd 10 minuten achter met z'n commentaarquote:Op zondag 29 juli 2007 03:15 schreef Xenwolfie het volgende:
GEEN COMMENTAAR! Mart Smeets heeft het gehad met jou! [afbeelding]
Waar denk je dat ik als eerste heen ben geweest?quote:
Ik heb al met de eigenaar gesproken, en die zegt dat 'mo' in zijn recht stond -_-quote:Op zondag 29 juli 2007 15:09 schreef NoizEkick het volgende:
"Wanneer u klachten heeft over de wijze waarop u tijdens uw verblijf in het Gat door ons personeel bent behandeld, dan wel kritiek heeft op ons toegangsbeleid of onze beveiligingsmedewerkers, kunt u die binnen 3 werkdagen schriftelijk melden bij de directie van het Gat. Klachten die niet binnen deze termijn schriftelijk bij ons gemeld zijn nemen wij niet meer in behandeling."
http://www.hetgat.nl/Pagi(...)20-%20Disclaimer.htm
Niemand heeft het recht om iemand te slaan/duwen/handtastelijk te zijn, dus ook 'Mo' niet.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:00 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik heb al met de eigenaar gesproken, en die zegt dat 'mo' in zijn recht stond -_-
Belachelijk!quote:Op zondag 29 juli 2007 14:43 schreef BasOne het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik als eerste heen ben geweest?
Maar die namen het niet eens in behandeling
ik zeg niets...quote:Op zondag 29 juli 2007 16:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
Deze dude met onderkin en drugsogen is Mo?![]()
[afbeelding]
En dan?quote:Op zondag 29 juli 2007 16:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Belachelijk!
Anders hierover klacht indienen bij de Ombudsman.
was de kelder gisteren wel open?quote:Op zondag 29 juli 2007 16:31 schreef BasOne het volgende:
Nog niet
ze hebben een handtekeningen actie gestart -_-
Bloody deathtrap
echt met zn 69en?quote:Op zondag 29 juli 2007 16:37 schreef BasOne het volgende:
ja
En je hebt hem niet zijn neusbotje zijn hersenpan in geslagen?quote:Op zondag 29 juli 2007 00:48 schreef BasOne het volgende:
Te wageningen, verketter het, ieder die het kent, steek je neus in de lucht.
En vooral tegen de barman genaamd 'Mo'....
Ik had bij een vettent een milkshake gehaald en loop vrolijk naar binnen...
"ERUIT, GEEN EIGEN CONSUMTIES"
Ey ey rustig, mag ik een pilsje van je?
"HOOR JE ME VERDOMME NIET? ERUIT"
Sjeessh man relax.
Dus ik loop weer naar buiten, zit rustig een minuut of tien buiten, lekker lurken aan m'n milkshake, mensen verwijzen naar een andere kroeg.
En ik loop achterom, met nog een klein bodempje naar het teras en ga daar lekker zitten.
Komt 'Mo' langs
"IK HEB JE GODEVERDOMME GEZEGD DAT JE OP MOEST ZOUTEN"
Ti's op, geen prullebak in de buurt, ik wil graag een pilsje
"GODVERDOMME, PLEUR OP, IK HEB JE NU AL TIEN KEER GEWAARSCHUWD".
Mo, relax man.... O.o
"FLIKKER OP"
Dus ik sta op, en loop weg, maar schijnbaar liep ik niet hard genoeg en ik kreeg een fikse duw van hem in m'n rug en pleur op de grond (m'n hoofd doet nog steeds pijn).
"MOET JE MAAR LUISTEREN"
well gvd, ik wil de eigenaar spreken
(half uur later)
Eigenaar: hij stond volledig in zijn recht.
-_-
GVD GVD GVD
Wie geeft een barkloot het recht om iemand op de grond te duwen -_-
Voor een simpel iets als een fucking milkshake -_-
Schoonmaken met zoutwater.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:46 schreef BasOne het volgende:
Heb gvd een behoorlijke fucking schram op m'n kop -_-
Kan ik gvd niets daartegen doen?
Ik wil die vent aan de schandpaal, aan het rad, kielhalen, pijn zal ie hebben.....
Nee niet meer gebeurt, ook niet minder.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:48 schreef McKillem het volgende:
[..]
En je hebt hem niet zijn neusbotje zijn hersenpan in geslagen?
Zwak hoor.
(tenzij er natuurlijk meer is gebeurt dan je schrijft...)
Daar heb je een punt, maar ik zou me echt niet zo laten behandelen.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:46 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nee niet meer gebeurt, ook niet minder.
En als ik had uitgehaald was ik per definitie fout geweest dus ik heb m'n handen op de rug gehouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |