verspillen ze talisker aan red label???quote:Op zondag 29 juli 2007 09:22 schreef SevenWonders het volgende:
Totdat ik vernam dat JWR voor een groot deel met Talisker gevuld wordt...ga je hem toch anderd beoordelen.
Dus je proeft het en vindt het kut, maar als je er achter komt dat er een goed goedje in zit is het opeens wel aardigquote:Op zondag 29 juli 2007 09:22 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Maar, for the record: Wat heb je eigenlijk gekregen? Ik kreeg ook eens een flesje Johnny Walker Red en deed ook overenthousiast....(lekker voor in de cola). Totdat ik vernam dat JWR voor een groot deel met Talisker gevuld wordt...ga je hem toch anderd beoordelen.
Met andere woorden, jij proeft het verschil niet maar beoordeelt op naam en exclusiviteit?quote:Op zondag 29 juli 2007 09:22 schreef SevenWonders het volgende:
Maar, for the record: Wat heb je eigenlijk gekregen? Ik kreeg ook eens een flesje Johnny Walker Red en deed ook overenthousiast....(lekker voor in de cola). Totdat ik vernam dat JWR voor een groot deel met Talisker gevuld wordt...ga je hem toch anderd beoordelen.
Wat ben je dan een kneus zegquote:Op zondag 29 juli 2007 10:23 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Met andere woorden, jij proeft het verschil niet maar beoordeelt op naam en exclusiviteit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |