^^quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:59 schreef Tinkepink het volgende:
Wees blij dat ze nog wisten dat het whiskey moest zijn. Voor hetzelfde geld had je een literfles breezer gehad.
Ze wisten dat ik graag de betere malts genietquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:59 schreef Tinkepink het volgende:
Wees blij dat ze nog wisten dat het whiskey moest zijn. Voor hetzelfde geld had je een literfles breezer gehad.
Daar ga ik het ook voor gebrukenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:04 schreef BrandX het volgende:
ach, voor een irish coffee is het nog best te gebruiken. Zeker als het irish coffee voor visite is
Als ik diegene was die dat kado aan je had gegeven had ik graag gehad dat je de kanker zou genietenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:25 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ze wisten dat ik graag de betere malts geniet![]()
Oh, dan was het waarschijnlijk gewoon lullig bedoeld. Vergelijkbaar met een borduursetje ofzo. Lullig voor je.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:25 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ze wisten dat ik graag de betere malts geniet![]()
Nee het is meer onwetendheid van mensen die niet van de betere dranken genieten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:27 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Als ik diegene was die dat kado aan je had gegeven had ik graag gehad dat je de kanker zou genieten![]()
ik wilde dat ik geen smaak kon proeven, dan was whiskey niet zo vies...quote:Op zondag 29 juli 2007 00:09 schreef buitenbeentje het volgende:
Voor wodka hoef je geen smaak te hebben, voor whisky wel.![]()
yep geef mij maar een lekkere Bushmills !quote:Op zondag 29 juli 2007 00:09 schreef buitenbeentje het volgende:
Voor wodka hoef je geen smaak te hebben, voor whisky wel.![]()
Als je echt een liefhebber van single malts bent (single cask nog beter), dan weet je ook dat je het dan wel over single malt whisky moet hebben....dus zonder 'e'. Anders heb je het nl. over Ierse of Amerikaanse whiskey.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:58 schreef allsystemshalt het volgende:
Echter als liefhebber van single (cask) malt whiskey wordt je niet vrolijk van een flesje ranzige blend![]()
verspillen ze talisker aan red label???quote:Op zondag 29 juli 2007 09:22 schreef SevenWonders het volgende:
Totdat ik vernam dat JWR voor een groot deel met Talisker gevuld wordt...ga je hem toch anderd beoordelen.
Dus je proeft het en vindt het kut, maar als je er achter komt dat er een goed goedje in zit is het opeens wel aardigquote:Op zondag 29 juli 2007 09:22 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Maar, for the record: Wat heb je eigenlijk gekregen? Ik kreeg ook eens een flesje Johnny Walker Red en deed ook overenthousiast....(lekker voor in de cola). Totdat ik vernam dat JWR voor een groot deel met Talisker gevuld wordt...ga je hem toch anderd beoordelen.
Met andere woorden, jij proeft het verschil niet maar beoordeelt op naam en exclusiviteit?quote:Op zondag 29 juli 2007 09:22 schreef SevenWonders het volgende:
Maar, for the record: Wat heb je eigenlijk gekregen? Ik kreeg ook eens een flesje Johnny Walker Red en deed ook overenthousiast....(lekker voor in de cola). Totdat ik vernam dat JWR voor een groot deel met Talisker gevuld wordt...ga je hem toch anderd beoordelen.
Wat ben je dan een kneus zegquote:Op zondag 29 juli 2007 10:23 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Met andere woorden, jij proeft het verschil niet maar beoordeelt op naam en exclusiviteit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |