abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 oktober 1999 @ 11:37:00 #1
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_200653
Hallo Misschien overbodig omdat het al eens eerder gezegt (?) is maar ik zag toch net duidelijk op de streams een klokje boven het fornuis staan dus wel degelijk hebben ze de beschikking over de tijd
  donderdag 14 oktober 1999 @ 11:46:00 #2
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_200654
Wat dacht je ervan als ik zeg dat het een kookwekker is (klein wit vierkant). Die is al vaker in beeld geweest. Die hebben ze bij het fietsen ook gebruikt (effe halfuurtje fietsen)

Martin zegt het ook nog eens in het FOK! intervieuw bij de 'tijdvraag' we probeerden een zonnewijzer zodat we bepaalde tijden wisten en dan de kookwekker gebruiken.
------------------
Limbo and proud of it!

[Dit bericht is gewijzigd door squeeky (Datum 14 Oktober 1999).]

donderdag 14 oktober 1999 @ 11:54:00 #3
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_200655
Ja, ze hebben nu inderdaad een klok:

Bianca wordt net wakker.

iedereen: "goeie middag bianca."
maurice: "nee, tis nog net geen middag, we hebben hier een klok"

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  donderdag 14 oktober 1999 @ 12:21:00 #4
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_200656
het is echt geen kookwekker hoor het geeft de exacte tijd aan kijk maar eens goed de camera zoomt ook soms in op de tijd
pi_200657
Het irriteert mij soms mateloos, dat gedoe alsof er geen klok is. In de nachtelijke ruzie: Bart: "hoe laat gingen jullie dan slapen?" Volgens mij half 5 enz. men praat voortdurend in tijdsaanduidingen.

Nog zoiets: de weekopdracht oplossen met ijzerdraad. Hoezo ijzerdraad? Lag dat toevallig op het grasveld of zo?

Niemand is perfect. Wees niemand!

donderdag 14 oktober 1999 @ 15:35:00 #6
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_200658
mjah.. Een weekendje hilton is nog meer back2basic dan BB..
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')