Fijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:39 schreef FootballPlayer het volgende:
Soms zie je weleens van die kerels met een afgeragde uitgewoonde discoslet als vriendin, dan vraag ik mij, heb je als man geen eigenwaarde dat je met zo'n afgelikte boterham gaat?
Of een blauwtje gelopen bij de discoslet die alle bezoekers al heeft gehad, behalve TS.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:41 schreef postmortum het volgende:
je bent zeker gedumt he
Waarom jaloers? Ik zou zo'n tattoedragende dikbuikige snol nog niet met een tak aanraken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je bent een beetje jaloers me dunkt
Toch lijkt het wel diep bij je te zittenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:48 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Waarom jaloers? Ik zou zo'n tattoedragende dikbuikige snol nog niet met een tak aanraken.
Omdat ik het mij afvraag waarom die mannen zo'n laag eisenpakket hebben. Hoe kun je nou met een meisje zoenen wetende dat er al 10 pikken in haar mond hebben gezeten? Zoiets stel je toch niet aan je ouders voor?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Toch lijkt het wel diep bij je te zitten![]()
Net of je ouders weten of er 10 pikken in hebben gezetenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:02 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Omdat ik het mij afvraag waarom die mannen zo'n laag eisenpakket hebben. Hoe kun je nou met een meisje zoenen wetende dat er al 10 pikken in haar mond hebben gezeten? Zoiets stel je toch niet aan je ouders voor?
ieder vrouw die jij hebt gehad was zeker maagdquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:02 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Omdat ik het mij afvraag waarom die mannen zo'n laag eisenpakket hebben. Hoe kun je nou met een meisje zoenen wetende dat er al 10 pikken in haar mond hebben gezeten? Zoiets stel je toch niet aan je ouders voor?
Sterker; zoiets stel je niet voor en gebruik je alleen maar...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Net of je ouders weten of er 10 pikken in hebben gezeten![]()
Het gaat erom dat jij weet dat ze er 10 pikken in heeft gehad.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Net of je ouders weten of er 10 pikken in hebben gezeten![]()
Wat boeit het nou als je een vriendin hebt die in haar carriere al 10 pikken heeft gezienquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:05 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Het gaat erom dat jij weet dat ze er 10 pikken in heeft gehad.
Maar misschien heb jij ook wel gewoon een laag eisenpakket omdat je niks te eisen hebt.
Als je ouders al zo'n gedachtengang hebben dan denken ze dat ook bij een mooie meid.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:02 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |