autotrack.nlquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:18 schreef Sebasser het volgende:
AAWWWW EN IK HAAT DIE FUCKING BANNERS OVERAL HIER OP FOK!! IK GA ZELFMOORD PLEGEN OFZO! KUTWERELD!!!!!
Ik ben al op zoek naar een adblocker crossover.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:19 schreef crossover het volgende:
Denk aan je bloeddruk sebas.
Goed ideequote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ben al op zoek naar een adblocker crossover.
Daarom heeft dat wijf mij gister een nieuwe simkaart aangesmeerd, vanwege mijn slechte bereik.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Tmobile is kut
ik heb altijd slecht bereik
en hoge telefoonrekeningen
Jij werkt toevallig bij T-mobile?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:41 schreef -Jewcookie- het volgende:
Je hebt toch geen vrienden die je bellen.
Nee, volgens mij kun je die gewoon bellen!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:15 schreef Sebasser het volgende:
Ik dacht even een tijdelijk klaagtopic te hebben.
dat mens zei dat het 15 minuten zou duren, en ik dacht 15 minuten wat aan dit topic te hebben.
Maar hij doet het nog steeds niet, en het is morgen zondag, en dan zal die helpdesk ook wel dicht zijn.
ARGH!
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:15 schreef veldmuis het volgende:
En je grammaticakennis is ook al geblokkeerd, kan je nagaan!
Op zondag?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, volgens mij kun je die gewoon bellen!
Hij is boos.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:15 schreef veldmuis het volgende:
En je grammaticakennis is ook al geblokkeerd, kan je nagaan!
Hey, verrek, ik was boos en toen was m'n grammaticakennis opeens geblokkeerd!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:18 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als je zo doorgaad wordt ik ook boos!!!!!!!!!
Dat is het eerste wat ik morgen ga doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Gewoon een vette klacht indienen...
Die trut van een helpdeskhoer heeft een fout gemaakt, ik niet.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
Sebasser = Prutser
Mja, idd.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:08 schreef Chinless het volgende:
Ahh tussen 12u en 18u zijn ze wel te bereiken.
Gelijk geld / bios kaartje eisen
Mijn eerste provider.quote:Op maandag 30 juli 2007 06:06 schreef Tichelaar het volgende:
Wie kiest dan ook voor Ben als provider?
Je krijgt 10 sms'jes tegoed erbij.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:11 schreef Sebasser het volgende:
Nu is het alleen afwachten hoe hoog die korting is.
ik heb al 4 jaar korting op mijn abnnement bij vodafonequote:Op maandag 30 juli 2007 15:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn eerste provider.
MAAR MENSEN! UPDATE!
ik belde ze zo, en nu heb ik lekker een korting op mijn abonnementskosten van volgende maand.
en jullie lekker niet.
Oeh, wie wil me aanraken?
fijn, nu heb ik nog niks aan mijn blockerquote:Op maandag 30 juli 2007 15:15 schreef Qunix het volgende:
De google ads maken dit topic tof.
Boven in o.a.
Online gsm abonnement?
Nu zonder zorgen onbeperkt online, met je eigen Hi abonnement!
Of onderaan een "gratis topmodellen telefoons".
Achja, dat zou ongeveer een kwart a een helft van mijn onterrecht verzonden sms'jes wel dekken denk ik.quote:
Geweldig.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb al 4 jaar korting op mijn abnnement bij vodafone_!
en durf je hier nog te komen klagen over servicequote:Op maandag 30 juli 2007 15:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geweldig.
Ik heb lekker een half jaar ofzo geen abonnements geld hoeven betalen, wat vind je daar van?
Kan ie lekker 5 smsjes sturen.quote:
Die service hoorde volgens mij bij de actie die ze hadden toen ik mijn abonnement afsloot..quote:Op maandag 30 juli 2007 15:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
en durf je hier nog te komen klagen over service_!
Iemand kreeg zelfs 5 keer dezelfde sms.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:24 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kan ie lekker 5 smsjes sturen.
als hij er 1 naar mij stuurt krijg ik 2 keer dezelfde namelijk ;')
De prutser
Twee keer op verzenden drukken
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat was ik. Die er 5 kreeg.
![]()
Ik hoef niet 5 keer "Operatie worst" te lezen namelijks.
Op den duur kon ik alleen nog maar lachen.
tjeh mien jung goedkoop is duurkoopquote:Op maandag 30 juli 2007 15:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die service hoorde volgens mij bij de actie die ze hadden toen ik mijn abonnement afsloot..
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat was ik. Die er 5 kreeg.
![]()
Ik hoef niet 5 keer "Operatie worst" te lezen namelijks.
Op den duur kon ik alleen nog maar lachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |