Het loopt wel gestaag terug. Maar er kan nog een hoop gebeuren.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:47 schreef Gitanki het volgende:
Ik ben bang dat Contador het toch gaat verliezen....
Het is wel suf, één tussensprintje kan een verschil van 450.000 euro betekenen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:47 schreef Zwansen het volgende:
Echt zo gaaf als ze morgen alledrie binnen 10 seconden staan. Kijken of ze dan nog steeds de ongeschreven regel intact houden van het geel niet aanvallen.
Beetje afhankelijk van wat Popovych, Pereiro en Kirchen gaan doen. Evans, Leipheimer en Contador zijn op koers om er wel voor te blijven.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:46 schreef Zwansen het volgende:
Dekker lijkt de top10 net te gaan redden?
Ik heb echt zo'n hekel aan dat soort wetten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:47 schreef Zwansen het volgende:
Echt zo gaaf als ze morgen alledrie binnen 10 seconden staan. Kijken of ze dan nog steeds de ongeschreven regel intact houden van het geel niet aanvallen.
En wat zou Discovery gaan beslissen als Leipheimer 1 seconden voor Contador komt te staanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:47 schreef Zwansen het volgende:
Volgens de altijd betrouwbare Herbie wel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:48 schreef Zwansen het volgende:
En de nummer 12? Schuift Boogerd nog een plek op?
Ik snap ook echt niet waar die het vandaan haalt hij kan zo bij beide tijdritten in de top 25 komen dat heeft ie nog nooit gedaan denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:49 schreef knoets het volgende:
Boogerd moet nog een jaar doorgaan, dan wint 'ie een tijdrit
Mwoh, die zit dan wel met een andere kop op de fiets als die 2. Zal dan te vergelijken zijn geweest met Karpets denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat zou Rabo nu denken over Menchov?
In principe staat die toch min of meer op hetzelfde niveau als Leipheimer en Evans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |