(Joop die zegt dat de evolutie theorie nergens op slaat)quote:tyfus gristenhonden echt. Ga lekker ergens op een eiland je achterlijke cultuur + gedachtengoed in stand houden maar val fatsoenlijke en ontwikkelde mensen er niet mee lastig. en laat aub de nette en fatsoenlijke christenen zich hierdoor niet aangesproken voelen
quote:heb het met je te doen joop, I realy do
en @de ouders van joop, bedankt! aan dit soort mensen hebben we wat in onze maatschappij
klacht:quote:Staat er hier iemand van te kijken? Men zal en moet in dat sprookje geloven, en dan is een leugentje om bestwil uiteraard getolereerd.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:49 schreef BobbyB het volgende:
Ik denk dat een goote "HUH?!" dit topic wel samen vat.oftewel, ik snap er niks van, beginnend bij je TT want over positieve dingen kun je moeilijk klagen lijkt mij.
Heb je ze nodig dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:37 schreef Bastian het volgende:
Uitdaging: zoek bewijs voor een God...
Dit is precies wat de EO doet, het van een (hun) kant laten zien.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:37 schreef Bastian het volgende:
ga nou niet zeiken dat er wel bewijs is voor de evolutie theorie en niet voor een God. want dan
heb je jezelf er dus niet genoeg in verdiept en bekijk je het van een kant.
Het zijn juist meestal de gelovigen die meestal van alles lopen op te dringen en denken dat alleen hun denkwijze en geloof de juiste is omdat dat in dat maffe boekje staat.quote:klacht:
mensen die lopen te zeiken op vooral religieuze mensen en zelf denken dat ze het juist hebben.
God bestaat niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:37 schreef Bastian het volgende:
Alsjeblieft zeg, een nieuwspost over dat de EO evolutie theorie weg censureerd uit natuur documentaires etc.
En dan reacties zoals dit:
[..]
(Joop die zegt dat de evolutie theorie nergens op slaat)
[..]
[..]
klacht:
mensen die lopen te zeiken op vooral religieuze mensen en zelf denken dat ze het juist hebben.
hmm wacht. Christenen denken dat ook. nee. geloven dat ook!
ga nou niet zeiken dat er wel bewijs is voor de evolutie theorie en niet voor een God. want dan
heb je jezelf er dus niet genoeg in verdiept en bekijk je het van een kant.
Uitdaging: zoek bewijs voor een God...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |