niet alleen ploeg, maar totaal prijzengeld.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:31 schreef Remzz het volgende:
Die 7000 gulden was volgensmij toen voor de hele ploeg, dat hebben ze niet helemaal meegekregen volgensmij.
wat dacht je van Tennisquote:Op zondag 29 juli 2007 15:32 schreef Slachtkalf het volgende:
desalniettemin is het wel waar dat renners best karig verdienen, vergeleken met een sport als voetbal ofzo
Laten we eerst maar es met breedbeeld beginnen.... dan is HD in 2039, gok ik ....quote:Op zondag 29 juli 2007 15:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nu alleen nog in HD uitzenden. Zal wel zo rond 2018 zijn in Nederland
Echt bizar ja dat prijzengeld voor zo'n kutsport.quote:
Ik zou het eerder over golf gaan hebben. Tennis is sowieso een veel populairdere sport, en daar is het alleen de top 5 die echt fantastisch veel verdient.quote:
Mooie sport hequote:Op zondag 29 juli 2007 15:35 schreef 456 het volgende:
Mooi om zon laatste etappe te zien dat die renners ook gewoon vrienden kunnen zijn. Praatje hier, ongeacht welke ploeg je bent, dolletje daar..
Was dat huis niet van zijn schoonouders?quote:Op zondag 29 juli 2007 15:37 schreef Remzz het volgende:
Gezien het huisje en de auto van Rasmussen gisteren hoef je echt geen medelijden met de renners te hebben.
michella krajicek heeft met 1x kwartfinale bij een grand slam meer verdient dan dat jeooit in de hele tour bijelkaar kan verdienen (los van de gele trui winnaar).quote:Op zondag 29 juli 2007 15:36 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik zou het eerder over golf gaan hebben. Tennis is sowieso een veel populairdere sport, en daar is het alleen de top 5 die echt fantastisch veel verdient.
quote:Op zondag 29 juli 2007 15:39 schreef Eduard37 het volgende:
Zijn er nog mensen hier die een hopen dat een bepaalde renner wint vandaag?
Ik hoop op Hushov.....
Gun hem het wel.
Asjeblieft niet. Alleen al omdat Herbert dan helemaal gek wordt. Laat het maar een ploegentijdrit worden op de Elysee tussen Lotto en Discovery.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:39 schreef Eduard37 het volgende:
Ik hoop op Hushov.....
Gun hem het wel.
Hushov mag hem wel winnen jaquote:Op zondag 29 juli 2007 15:39 schreef Eduard37 het volgende:
Ik hoop op Hushov.....
Gun hem het wel.
quote:Op zondag 29 juli 2007 15:41 schreef Cootz het volgende:
Ik ben altijd voor de onderhond, dus ik vind alles best, als het maar niet Boonen is
Aan Rasmussen bak te zien verdient het nog behoorlijk om er redelijk van te kunnen levenquote:Op zondag 29 juli 2007 15:32 schreef Slachtkalf het volgende:
desalniettemin is het wel waar dat renners best karig verdienen, vergeleken met een sport als voetbal ofzo
Ach, tis heel populair in Zuid-Amerika en het Oostblok. Kunt ook vrij makkelijk dopenquote:Op zondag 29 juli 2007 15:34 schreef ErikT het volgende:
[..]
Echt bizar ja dat prijzengeld voor zo'n kutsport.
Ja mee eens. Boonen heeft het na wegvallen van MCEwen wel heel makkelijk gehad deze Tour.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:41 schreef Cootz het volgende:
Ik ben altijd voor de onderhond, dus ik vind alles best, als het maar niet Boonen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |