De wii versie kent verschillende control schemes. Je kunt het spel bijvoorbeeld gewoon met de classic controller spelen. De wiimote & Nunchuk kunnen ook worden gebruikt. Je mikt dan op het scherm om in een richting te schieten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de besturing. Enig idee hoe die gaat werken op Wii en NDS?
M'n broer speelde vorige week het spel voor de eerste keer, gelijk 1700gram. Ik zat de 3e keer ook op 1760 oid, verder nog geen tijd gehad om de 2000+ te halenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja die zocht ik al, ik heb al een tijdje gespeeld met vrienden, maar die opdracht die je ook ziet in de reclame heb ik nog niet gehad,
heb trouwens wel 1400 gr gehaald![]()
Ik kan me ook niet voorstellen dat het gaat werken met die wii mote + nunchuck..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan ga ik voor besturing via classic controller denk ik. Mikken met Wiimote is te lastig als je voorbij de 200k bent.
ja beide need for speed in oktober of novemberquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:38 schreef Apekoek het volgende:
ik heb begrepen dat Need for speed Pro street en Pro evolution soccer ook voor de Wii verschijnen. Iemand die dit kan bevestigen?
en zijn hier misschien al screenshots van? en dan bedoel ik niet de algemene en xbox360 shots, maar de die van de Wii versie.
Doorwerken! Ik wil mn vc games normaal kunnen spelen zonder twee kabels te moeten switchen!quote:Geachte heer/mevrouw,
Niet iedere tv in combinatie met een component kabel kan op dit moment de VC games afspelen. We zijn bezig met een firmware update. Wanneer deze klaar is , is nog niet bekend.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Ik heb ze weleens besteld via www.gamecard.nuquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:06 schreef Bellerophon het volgende:
Wiipoints, zijn die ook online ergens te bestellen? Dus zonder Creditcard
What on earth?!?!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:24 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben aardig hyped voor deze titel (mits het een budget game word). Zelf heb ik Geometry Wars al bijna 50 dagen op de 360 gespeeld. En dat spel bestaat maar uit 1 level. Dit spel bestaat uit verschillende borden, meer vijanden & natuurlijk een coop modus.
Discuss!
Je zou hier eens kunnen kijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:37 schreef theemuts1982 het volgende:
Weet iemand een site met releases van de nieuwe games? Ben erg benieuwd.
Want de laatste tijd komt er niet zoveel uit natuurlijk.
Ben erg benieuwd naar guitar hero en nieuwe mario games.![]()
1Up show had een tijdje geleden een filmpje over geometry wars. Ze waren wel enthousiast over de besturing met de Wii-mote.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan ga ik voor besturing via classic controller denk ik. Mikken met Wiimote is te lastig als je voorbij de 200k bent.
Dank jequote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb ze weleens besteld via www.gamecard.nu
Is me goed bevallen en je krijgt ze na betaling binnen enkele minuten in je mailHet werkt o.a. met Ideal
EA europe releaselist:quote:Gearbox - Brothers in Arms still coming to Wii
August 1st, 2007
I have no idea where those rumors have come from, but they are false.
Brothers in Arms is coming to Wii. It’s pretty much done and it’s awesome! We’re really looking forward to releasing it. There could be something going on with the official title, but the game is definitely coming.
Thanks for checking with us!
Gearbox’s Randy Pitchford
Thankx hier heb ik wat aan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:30 schreef depax het volgende:
[..]
EA europe releaselist:
[afbeelding]
boogie madden en tiger allemaal op een dag
Ik had van de week het aan mijn ouders laten zien toen ze bij ons waren, nu willen ze het ook spelenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:56 schreef McGilles het volgende:
[..]
M'n broer speelde vorige week het spel voor de eerste keer, gelijk 1700gram. Ik zat de 3e keer ook op 1760 oid, verder nog geen tijd gehad om de 2000+ te halen
Jep, maar je kan ze ook online bestellen (van bol.com en dergelijke)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:34 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Wiipoints kun je toch in de winkel of via creditcard kopen?
Paper Mario is wel humor met veel verwijzingen naar andere mario's. Het spel begint vrij traag met nogal saaie gevechten, maar later (na 1,5 uur ofzo) begint het al een stuk leuker en complexer te worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
Pff ik wil mijn Wiipoints, de status staat al op "verzonden", maar betwijfel het of ik ze vandaag ga krijgen. Denk erover om een NES spel te bestellen en een N64 spel, sugesties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |