Ware het niet dat dat al in 2003 speelde.... toen was Nadia 18, lijkt me sterk dus dat het om haar zou gaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:29 schreef Yollie het volgende:
[..]
Aan dit artikel moest ik denken:
http://www.aisnederland.nl/media/Deniece_Transavia.html
Ik doe heel hard mijn best om dit niet te visualiseren.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:47 schreef Leandra het volgende:
Hmmz... Nadia heeft dus de halve nacht (en hele morgen) bij Jaap in bed gelegen.
Hoe lang gaat het duren voor ze Jaap ligt te pijpen en af te trekken?? Dat lijkt ze zo ongeveer normaal te vinden bij degene bij wie ze in bed ligt immers.
Ik hoef daar mijn best niet voor te doen hoor, dat gaat helemaal vanzelf...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe heel hard mijn best om dit niet te visualiseren.
Ik ben bang dat je geen mogelijkheid hebt het te onwijken zodra het wel gebeurt....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe heel hard mijn best om dit niet te visualiseren.
Oh fuck... nu zie ik het eigenlijk pas... EricaH... dus het is ook Drs. Hystericaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:53 schreef beequeen het volgende:
EricaH, PM ontvangen maar je moet wel je eigen PM opengooien, anders kan ik niet antwoorden.
Nope, het is een koppelquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh fuck... nu zie ik het eigenlijk pas... EricaH... dus het is ook Drs. Hysterica![]()
Goh, doet me denken aan de kwartjes van Demins.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh fuck... nu zie ik het eigenlijk pas... EricaH... dus het is ook Drs. Hysterica![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom... alleen zij heeft haar (zijn) achternaam wel voluit geschreven![]()
Dat wordt 100% terror op Jaap... niemand mag aan zijn Nadia komen natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat Dennix het vandaag moeilijk gaat krijgen. Dat was al zo natuurlijk, maar na de nacht van Jaap en Nada samen......![]()
Ondanks dat hij zijn achternaam niet voluit geschreven heeft...???quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
, ik moet altijd wel om hem lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |