Turken staat er, geen moslims. Of heb jij research gedaan? Volgens de islam mag je helemaal niet stelen.quote:
Yeah right. En van Koos Spee mag ik niet harder dan 120.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:46 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Turken staat er, geen moslims. Of heb jij research gedaan? Volgens de islam mag je helemaal niet stelen.
Die lul moeten ze ook afschieten of deporteren naar een zandplaat bij eb (met en eb vloed verschil van minimaal 3 meter) met een groot blok beton aan zijn benen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Yeah right. En van Koos Spee mag ik niet harder dan 120.
bijdehandquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:53 schreef bijdehand het volgende:
valt me mee dat dit niet in de doofpot gestampt wordt![]()
En jouw scootertjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:04 schreef Maikuuul het volgende:
Wat mij opvalt bij deze culturele centrums is dat er meestal best dikke auto's voor staan
Dikke Audi's cabrio mercedessen etc
Die was toch kapot?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
En jouw scootertje
Maar het valt wel op ja.
Mijn scooter is kapot....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
En jouw scootertje
Maar het valt wel op ja.
Sterk argumentquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En je mag wel meer niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat is het verschil?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:46 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Turken staat er, geen moslims. Of heb jij research gedaan? Volgens de islam mag je helemaal niet stelen.
Een pot nat.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:46 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Ik hou me liever bij de feiten in plaats van dom ouwehoeren.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:14 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
De meeste turken zijn moslims
Altijd dat politieke correcte gezeik
Toch is het 1 pot nat.quote:Op zondag 29 juli 2007 04:46 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Ik hou me liever bij de feiten in plaats van dom ouwehoeren.
Sterker dan het jouwe als ik zo mag zeggen.quote:
Ik heb helemaal geen argument, ik neem namenlijk geen stelling.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sterker dan het jouwe als ik zo mag zeggen.
Allemaal dieven?quote:Op zondag 29 juli 2007 15:20 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen argument, ik neem namenlijk geen stelling.
Maar misschien dat jij me even uit kan leggen welk verband er is tussen koos spee en het al dan niet moslim zijn van de turken in dit artikel.
Het is een feit dat de meeste Turken moslims zijnquote:Op zondag 29 juli 2007 04:46 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Ik hou me liever bij de feiten in plaats van dom ouwehoeren.
Dus niet allemaal.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:26 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Het is een feit dat de meeste Turken moslims zijn
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:46 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Turken staat er, geen moslims. Of heb jij research gedaan? Volgens de islam mag je helemaal niet stelen van andere Islamieten.
en toevallig alle tuyrken die geen moslim zijn zaten in dat holquote:
Dus als de gehele wereldbevolking islamiet zou zijn, zou er geen diefstallen meer plaatsvinden?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:46 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
In dit onderzoek staan toch heel andere cijfers. http://scp.nl/publicaties(...)and-Samenvatting.pdfquote:Op zondag 29 juli 2007 16:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
en toevallig alle tuyrken die geen moslim zijn zaten in dat hol
moet haast wel anders kloppen de statistieken niet meer
_!
net of ik dat door ga lezen of uit ga zoeken waar het staatquote:Op zondag 29 juli 2007 17:24 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
In dit onderzoek staan toch heel andere cijfers. http://scp.nl/publicaties(...)and-Samenvatting.pdf
Je begint zelf over statistieken hoor, maar doet nog niet eens de moeite om ergens naar te verwijzen.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
net of ik dat door ga lezen of uit ga zoeken waar het staat_!
en hoe kom je op hele andere cijfers, waar strooi ik met cijfers?
Ow man. Werkelijkquote:Op zondag 29 juli 2007 15:20 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen argument, ik neem namenlijk geen stelling.
Maar misschien dat jij me even uit kan leggen welk verband er is tussen koos spee en het al dan niet moslim zijn van de turken in dit artikel.
Nogmaalsquote:Op zondag 29 juli 2007 16:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus als de gehele wereldbevolking islamiet zou zijn, zou er geen diefstallen meer plaatsvinden?
(aliëns buiten beschouwing gelaten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |