quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Homo of hetero is mij om het even. Dat het een kutuser is, is een vaststaand feit.
Je bevestigd mij punt nogmaals.quote:
Ja, de connectie is overduidelijkquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Je bevestigd mij punt nogmaals.
Lijkt mij overduidelijk dat jouw inbreng hier beperkt blijft tot, in jouw ogen, 'grappige' oneliners.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt mij overduidelijk dat jouw inbreng hier beperkt blijft tot, in jouw ogen, 'grappige' oneliners.
pwntquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt mij overduidelijk dat jouw inbreng hier beperkt blijft tot, in jouw ogen, 'grappige' oneliners.
Ik ben dronken. ik hou even een korte menopauze van het schrijven van korte, grappige teksten.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:51 schreef Harajuku. het volgende:
Fuck die lange teksten, lul.
lollywaterquote:Op woensdag 26 december 2007 03:58 schreef Harajuku. het volgende:
Wkd weg, ik zit ffs aan de fucking Canei
je maakt een grapquote:Op woensdag 26 december 2007 03:58 schreef Harajuku. het volgende:
Wkd weg, ik zit ffs aan de fucking Canei
ik zag vandaag een fles canei op straat liggen en ik róók gewoon weer de schoolfeestjes van toen ik veertien wasquote:Op woensdag 26 december 2007 04:01 schreef Harajuku. het volgende:
What do you thank me, what do you thank me for?!
Ik zou willen dat ik een grap maakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |