Alleen hetro'squote:Op dinsdag 25 december 2007 23:11 schreef Cahir het volgende:
jezus, iedereen schopt het tot mod hier he
[me=cahir] wacht op blauwe naam
Cahir is hetero.quote:
Homo of hetero is mij om het even. Dat het een kutuser is, is een vaststaand feit.quote:
Ja omdat ik jou gepwned hebquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Homo of hetero is mij om het even. Dat het een kutuser is, is een vaststaand feit.
Was wel leuk gisteravondquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:15 schreef Cahir het volgende:
[..]
Het gebich in de HOMO reeks door relnichten heeft tegenwoordig ook een prive-mod nodig.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Homo of hetero is mij om het even. Dat het een kutuser is, is een vaststaand feit.
Je bevestigd mij punt nogmaals.quote:
Ja, de connectie is overduidelijkquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Je bevestigd mij punt nogmaals.
Lijkt mij overduidelijk dat jouw inbreng hier beperkt blijft tot, in jouw ogen, 'grappige' oneliners.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt mij overduidelijk dat jouw inbreng hier beperkt blijft tot, in jouw ogen, 'grappige' oneliners.
pwntquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt mij overduidelijk dat jouw inbreng hier beperkt blijft tot, in jouw ogen, 'grappige' oneliners.
Ik ben dronken. ik hou even een korte menopauze van het schrijven van korte, grappige teksten.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:51 schreef Harajuku. het volgende:
Fuck die lange teksten, lul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |