Ha. Ha.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wacht ik zeg nu dat ze zich moeten terugtrekken en dan mogen alleen de kwaliteitsusers erin posten![]()
![]()
Hoe omschrijf jij jezelf danquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee.
Want met al die kutusers (de toffe zijn weg omdat onz verbaggerd is) wordt dat sowieso niks.
Hij wil de next mod wordenquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:20 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Hoe omschrijf jij jezelf dan![]()
Er is ook tijd geweest dat jij hier alleen maar zat te baggeren, en nu een heilig boontje uithangen .
"Een tijd?quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:20 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Er is ook tijd geweest dat jij hier alleen maar zat te baggeren, en nu een heilig boontje uithangen .
Ik zie het al een echte paultjuhhhfan hij komt in al mijn topicsquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:23 schreef miodzio het volgende:
[..]
"Een tijd?" Volgens mij is dat nog steeds aan de gang. bron.
Niet paultjuhh ik bedoel Isdatzoquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:23 schreef miodzio het volgende:
[..]
"Een tijd?" Volgens mij is dat nog steeds aan de gang. bron.
Oh ik zal inderdaad vast wel ooit bagger gepost hebben (quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:20 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Ha-ha vastquote:
Nee, dan zou ik meer op FOK! moeten zitten gezien jouw topics vrijwel nooit langer dan 3 minuten open blijven.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik zie het al een echte paultjuhhhfan hij komt in al mijn topics
huh kut zat ik nou in m'n eigen historyquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:25 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Niet paultjuhh ik bedoel Isdatzo
Oh.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:25 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Niet paultjuhh ik bedoel Isdatzo
quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je reageert ff op mijn post?quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:28 schreef paultjuhhh het volgende:
Weetje ZarGon mag blijven
Eindelijk weer gebeurt er weer es wat op ONZ
* paultjuhhh pakt popcorn ohnee een kerstbal
Voor de eeuwige roem en bloedgeile vrouwelijke users die je all over willen hebbenquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ha-ha vast.
Nee dus.
a) Daar heb ik geen zin in
b) Daar heb ik geen tijd voor
Vertel mij eens dan.. wáárom zou ik mod willen worden?
Pics.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:50 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Voor de eeuwige roem en bloedgeile vrouwelijke users die je all over willen hebben
Gelukkig heb ik FOK! daar niet voor nodigquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:50 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Voor de eeuwige roem en bloedgeile vrouwelijke users die je all over willen hebben
Heeequote:Op dinsdag 25 december 2007 16:01 schreef MissHoney het volgende:
RIP aan de nabestaanden
Mod zijn is keigaaf natuurlijk fpsportcrewer was al keistoerquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh ik zal inderdaad vast wel ooit bagger gepost hebben () maar doet dat af aan mijn stelling? Daarbij is dat enkele baggertopic van mij niet te vergelijken met wat er nu in ONZ staat
![]()
En ik zeg ook helemaal niet dat ik roomser dan de paus ben
[..]
Ha-ha vast.
Nee dus.
a) Daar heb ik geen zin in
b) Daar heb ik geen tijd voor
Vertel mij eens dan.. wáárom zou ik mod willen worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop