Op maandag tm vrijdag ja, ik zie het als doodnormaal uit te kunnen slapen in het weekend.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:30 schreef Biancavia het volgende:
Tien uur 's ochtends is een redelijke tijd.
Tyf es op uit mijn topic als je niet een gegronde klacht vind?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:31 schreef Brighteyes het volgende:
Users die jankerds zijn omdat ze om 10 uur wakker worden.
En de buurman vindt het doodnormaal om op zaterdagochtend te gaan verhuizen. Terecht.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:31 schreef McKillem het volgende:
[..]
Op maandag tm vrijdag ja, ik zie het als doodnormaal uit te kunnen slapen in het weekend.
Hoe kan het dan zijn dat ik niet om 10 uur sochtens herrie kan maken zonder vijanden te kweken?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En de buurman vindt het doodnormaal om op zaterdagochtend te gaan verhuizen. Terecht.
Waat staat dat vastgesteld?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:33 schreef JamesBrownie het volgende:
tien uur 'sochtends is in het weekend ook een redelijke tijd.
Of jij dat nou vindt of niet.
Dus eerst wil je om tien uur 's ochtends uitslapen, en vervolgens wil je zelf om die tijd herrie gaan maken?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:34 schreef McKillem het volgende:
[..]
Hoe kan het dan zijn dat ik niet om 10 uur sochtens herrie kan maken zonder vijanden te kweken?
Iets zegt me dat dat eerder met jouw persoonlijkheid te maken heeft dan met de herrie.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:34 schreef McKillem het volgende:
[..]
Hoe kan het dan zijn dat ik niet om 10 uur sochtens herrie kan maken zonder vijanden te kweken?
Het is gewoon zo.quote:
Laten we even heel duiderlijk zijn over het feit dat er absoluut niets is in deze wereld wat ik MOET doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:34 schreef Mikkie het volgende:
Zeik niet zo man, moet je maar eerder opstaan.
Ademen, lijkt me vrij essentieel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:36 schreef McKillem het volgende:
[..]
Laten we even heel duiderlijk zijn over het feit dat er absoluut niets is in deze wereld wat ik MOET doen.
Mijn persoonlijkheid is niets mis mee, tenzij je me wakker hamert dus...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat eerder met jouw persoonlijkheid te maken heeft dan met de herrie.
Niet zo piepen, eens in de zoveel tijd gaat er iemand verhuizen, verbouwen of klussen... en dan heb je herrie in het weekend. En echt... dan mag je met 10 uur in je handjes knijpen hoor, dat is gewoon niet vroeg...
Het is gebaseerd op het feit dat negen uur zelfs niet te vroeg is in het weekend.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:37 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dan moet het ergens op te baseren zijn dacht ik zo.
Gemopper, gemekker, gezanik en gezeurquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:38 schreef McKillem het volgende:
[..]
Mijn persoonlijkheid is niets mis mee, tenzij je me wakker hamert dus...
Kan ik ook mee stoppen als ik dat wil, het gevolg is alleen dat je dan dood gaat.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:37 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ademen, lijkt me vrij essentieel.
Daar klopt niets vanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op het feit dat negen uur zelfs niet te vroeg is in het weekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |