quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 21:05 schreef Wouser het volgende:Dagoduck wilt ook graag commentaar dus

[..]
Eerste wat me meteen opviel was dat je die zeer slechte boekenplanken had gekocht, twee stuks nog wel

. Why? WHYYYY? Die boekenplanken zijn dus echt zo zwak, kun je ook wel zien op de foto want ze staan een beetje schuin naar beneden. Toen ik @ikea met een arm even op leunde ging ie al helemaal scheef naar voren staan. Verder is bureau ook wel cool en handig heb hem zelf ook

. Bureaustoel ziet wel chic uit maar betwijfel of het ook fijn zit. Handvaten van kledingkasten staan me ook niet zo aan.
Verder snap ik echt totaal niets van je indeling qua muurbehangsel. Alles zit gepropt bij het bureau (wat het daar imo erg druk maakt). Terwijl aan je bedzijde vrijwel geen muurbehangsel zit (wat het weer erg rustig maakt). Ikzelf zou het wat meer verdelen.
bureaustoel heb ik niet meer heb een nieuwe sinds een week want hij was versleten enz.
heb nu bonny met versam leuningen check google
over die mure:
aan de ene kant is het rustig en de andere kant lekker sruk
en die boeke planke weet ik eigenlijk ook niet zoveel staat er niet op(gewicht) heb ze al 3 jaar, en was al aan het kijken voor een boekenkast ofso want er passen geen pockets meer bij

heb ook nieuwe pc trouwes met lekker 22'' scherm (lekker groot vergeleke met me lapptop
die ik ni meer heb (heb hem nog wel maar gebruik m niet meer iemand laptop kopen?)
||
FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! ||
Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! ||
Mijn concertstatistieken ||