Ik was de mijne vergeten op te sturenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef _evenstar_ het volgende:
trouwens als iemand nog AH zegeltjes overheeft van die zomerzegelsgraag
![]()
neem mijn camera wel meequote:Op zondag 29 juli 2007 11:10 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik heb het lijstje maar even geupdate (sorry als ik iemand over het hoofd heb gezien). Er komen niet veel fotografen zo te zien...
boekje mag erbij heb die ik al heb nog niet geplaktquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:33 schreef LadyS het volgende:
Ik heb er nog ergens 3, maar die zitten al op het kaartje geplakt. Maakt dat uit? of kan je dan knippen en plakken?
Nou ik hobbel dagelijks over de Slotlaan momenteelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:25 schreef Meimeltje het volgende:
Vivi uit Zeist wat grappig, daar ga ik regelmatig ff shoppenWoon zelf in Houten.
Ik vind het primaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:25 schreef m@x het volgende:Wij hebben er ook zin in
Kai heeft het al de hele week over het "speelpark met heel veel kinderen"
Qua vervoer had ik het volgende bedacht: Als Maneki meegaat dan zou ik heen graag met Yoni meerijden en terug met BE en als Maneki niet meegaat dan rij ik gewoon heen en terug met Vicky mee (als de dames het daarmee eens zijn tenminste)
Haha nou ik vorige week voor het laatst, Villa Happ had uitverkoopquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou ik hobbel dagelijks over de Slotlaan momenteelAls je de volgende keer de Volkskrant nou onder je arm doet herken ik je misschien
Ik reed vroegah toen de guldens nog van hout waren altijd paard in Houten
Samen op de glijbaan ofzo zetten, dan lukt het vastquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:33 schreef LadyS het volgende:
Ik denk toch echt dat wij ook komen, dus zet ons maar weer op de lijst!
Meteen een leuke uitdaging voor de aanwezige fotografen: Amber en Iris samen op de foto krijgen en dan nog eens canvaswaardig ook
Verlegen zijn is nergens voor nodig Beak! Anders vermom je je maar als schaap, kan je ons eerst even ongemerkt observeren vanachter een struikquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:55 schreef Beaker het volgende:
Ik zou wel willen, maar Crook gaat niet mee en zelf ben ik nogal een verlegen iemand .......
* Beaker ff heel goed gaat nadenken
Voor de gene die gaan, heel veel plezier
Gehehehequote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Verlegen zijn is nergens voor nodig Beak! Anders vermom je je maar als schaap, kan je ons eerst even ongemerkt observeren vanachter een struik
Villa Happ is ongeveer 100 meter van mijn huis vandaanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:36 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Haha nou ik vorige week voor het laatst, Villa Happ had uitverkoopDe paardjes van Zilvia's Hoeve zeker, heb ik ooit ook 1x gereden
Het lijkt me leuk als je komt iigquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:14 schreef Beaker het volgende:
[..]
Gehehehemuts
![]()
Ik denk er ff over na!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |