abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200645
voor de jaloerse vrouwen onder ons: wat is er nou zo 'lekker' aan dat schaap met die haakneus?

ps. heeft iemand al ergens tara in de story gepost?

pi_200646
Ach, Sabine heeft een haakneus en Bart heeft een dopneus. Misschien past dat wel bij elkaar :-))
Probelemen HEB je niet, problemen MAAK je
  donderdag 14 oktober 1999 @ 11:46:00 #3
871 RobbaDuDe
RobbaDuDe = in Da House
pi_200647
Oke hier wil ik wel op reageren.

Sabine heeft een leuk koppie en lekkere zaadvragende ogen. Wat ik ook erg leuk aan haar vind is dat ze van haar hart geen moordkuil maakt, maar direct (of bijna direct) mensen confronteert met haar ongenoegens.

En daar komt wellicht ook nog bij dat ik wel een beetje op Bitches val

and RobbaDuDe has left the building
  donderdag 14 oktober 1999 @ 11:46:00 #4
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_200648
Sabine zal inderdaad wel een mooie dame zijn in DAT clubje, laten we eerlijk zijn: Er zullen mannen zijn die Karin/Bianca en zelfs Mona leuk vinden. Maar de kans dat ze alleen naar het uiterlijk kijken is groot dus de kans dat daarmee Sabbeltje als leukste wordt bevonden nog groter.

Maar.....zet Sabbeltje in een huis met bijvoorbeeld, Bridget, Danielle Overgaag, Katja Schuurman, Salma Hayek en noem er nog maar een paar, dan is Sabbeltje toch echt een lelijk eendje.

Daarentegen, zetten we Mona in een huis met Erika Terpstra, Marga van Praag en Maja van den Broek....dan is toute Nederland in "love" met Mona. Die kans is klein, okay, maar toch.

Sabbeltje is niet mooi, eerder girl next door type en zeker weten dat de leukste mannen/knullen haar weinig aandacht geven in de combinatie die ik eerder noemde. Maarja, zo heeft V het gewoon niet gedaan.
Zowel Sabbeltje als Barf zijn de leukste qua uiterlijk van het hele clubje.
Dus heeft V daar de nadruk op gelegd. En dat die 2 kloten met elkaar...persoonlijk zou ik Barf wel tegen zo'n intrigante willen beschermen. Maar heeft niet iedereen een slechte ervaring op liefdesebied gehad? Daar wordt je volwassen van. Die Barf is emotioneel gezien een jongetje van 15 dus laat die nog maar een paar keer flink op bek gaan.
Eigenlijk wel grappig, geestelijk gezien is Sabbeltje dus ook een pedofiel.

Laat ze eerst maar eens tevreden zijn met zichzelf, zolang ze haar haar bleekt, haar kop volpoedert en elk jongetje in de klas tevreden wil stellen is het gewoon een onterecht arrogante doos.
Poederdoos.
Wat ziet een verstandige, leuke, intelligente vent daar toch in????

Volgens mij: NIETS.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  donderdag 14 oktober 1999 @ 11:51:00 #5
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_200649
En Ohja, RobbaDuDe: neem maar van mij aan dat elke meid een bitch kan zijn. Of is.

Alleen al daarom zou ik nooit op vrouwen kunnen vallen, 2 gemene wijven...oeh dat botst.
Maar we zijn ook wel lief hoor.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_200650
nu moet het toch niet gekker worden. bart een lekker ding? het hele betoog over sabine die dan relatief nog wel mooi is....oké
maar zet bart naast maurice en bart komt er maar karig (karin?) van af!

en even over een eerdere reactie: sabine is écht geen bitch, ze is gewoon dóm!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')