ps. heeft iemand al ergens tara in de story gepost?
Sabine heeft een leuk koppie en lekkere zaadvragende ogen. Wat ik ook erg leuk aan haar vind is dat ze van haar hart geen moordkuil maakt, maar direct (of bijna direct) mensen confronteert met haar ongenoegens.
En daar komt wellicht ook nog bij dat ik wel een beetje op Bitches val
Maar.....zet Sabbeltje in een huis met bijvoorbeeld, Bridget, Danielle Overgaag, Katja Schuurman, Salma Hayek en noem er nog maar een paar, dan is Sabbeltje toch echt een lelijk eendje.
Daarentegen, zetten we Mona in een huis met Erika Terpstra, Marga van Praag en Maja van den Broek....dan is toute Nederland in "love" met Mona. Die kans is klein, okay, maar toch.
Sabbeltje is niet mooi, eerder girl next door type en zeker weten dat de leukste mannen/knullen haar weinig aandacht geven in de combinatie die ik eerder noemde. Maarja, zo heeft V het gewoon niet gedaan.
Zowel Sabbeltje als Barf zijn de leukste qua uiterlijk van het hele clubje.
Dus heeft V daar de nadruk op gelegd. En dat die 2 kloten met elkaar...persoonlijk zou ik Barf wel tegen zo'n intrigante willen beschermen. Maar heeft niet iedereen een slechte ervaring op liefdesebied gehad? Daar wordt je volwassen van. Die Barf is emotioneel gezien een jongetje van 15 dus laat die nog maar een paar keer flink op bek gaan.
Eigenlijk wel grappig, geestelijk gezien is Sabbeltje dus ook een pedofiel.
Laat ze eerst maar eens tevreden zijn met zichzelf, zolang ze haar haar bleekt, haar kop volpoedert en elk jongetje in de klas tevreden wil stellen is het gewoon een onterecht arrogante doos.
Poederdoos.
Wat ziet een verstandige, leuke, intelligente vent daar toch in????
Volgens mij: NIETS.
Alleen al daarom zou ik nooit op vrouwen kunnen vallen, 2 gemene wijven...oeh dat botst.
Maar we zijn ook wel lief hoor.
en even over een eerdere reactie: sabine is écht geen bitch, ze is gewoon dóm!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |