hier stopte ik met lezen...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Is dat niet uitermate irritant?
...
hier stopte ik met lezenquote:Is....
Hier stope ik met lezenquote:zeggerts
Het gaat vaak om mensen die vallen over d/t foutjes en daarom meteen aannemen dat de TS in kwestie achterlijk moet zijn en niet serieus genomen kan worden.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:11 schreef BrandX het volgende:
edit: en ik ga even zo vrij zijn in de aanname dat dit voor 99% van alle "Hier stopte ik met lezen" zeggers geldt.
In die gevallen is de huillie inderdaad de huillie. Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Het gaat vaak om mensen die vallen over d/t foutjes en daarom meteen aannemen dat de TS in kwestie achterlijk moet zijn en niet serieus genomen kan worden.
Bijvoorbeeld:
--------
TS:
Ik wordt (verhaal)
Huilie:
Hier stopte ik met lezen...:{w:X:N:(:r8)7:W):O}:|o|O
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:51 schreef Biogarde het volgende:
Iedereen weer gezellig
quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:48 schreef Maikuuul het volgende:
Dat zei iedereen altijd bij mijn topics, maar ze bedoelden eigenlijk dat ze hun broeksknoop open deden en hard aan hun penis begonnen te trekken omdat mijn schrijfstijl zo mooi was
zozo, ik zie een progressie. van poeplachend knaapje tot penisvertellende jongeman.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:48 schreef Maikuuul het volgende:
Dat zei iedereen altijd bij mijn topics, maar ze bedoelden eigenlijk dat ze hun broeksknoop open deden en hard aan hun penis begonnen te trekken omdat mijn schrijfstijl zo mooi was
quote:
Een smiley kan je niet lezenquote:
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Is dat niet uitermate irritant?
Hier stopte ik met lezen, snif.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:13 schreef Biancavia het volgende:
Nee, dat is juist eerlijk, want dan kan de TS zijn post zodanig aanpassen dat andere mensen er wél doorheen kunnen komen.
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:39 schreef GasTurbine het volgende:
Wat is een lezen?
Hier stopte ik met lezenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier stopte ik met lezen zeggerts
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zondag 29 juli 2007 10:21 schreef --- het volgende:
Jij ook al?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |