Wat doe je eigenlijk voor werk, Marble? Of ben ik dan te nieuwsgierig? Dit in het kader van het creeren van een beeld.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:22 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook altijd dat IR een fervent pijproker was. En ik kan hem me nu ook eigenlijk niet meer voorstellen zonder pijp en Sherlock Holmes-hoed op. Maar dat is vast allemaal maar beeldvorming. Sowieso curieus hoe je je soms een beeld van Fokkers schept he? Zo stel ik me ER bijvoorbeeld altijd voor als Antje Monteiro.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Alleen sigaren, maar meestal voor literaire of stijlvolle aangelegenheden.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:22 schreef Marble het volgende:
[..]
Zo stel ik me ER bijvoorbeeld altijd voor als Antje Monteiro.
Antje Monteiro is een compliment in my book hoor, dat zou je toch moeten weten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En wie precies heeft jou getipt??? Nou???
Treffend, Marble.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:22 schreef Marble het volgende:
Ja, ik dacht ook altijd dat IR een fervent pijproker was. En ik kan hem me nu ook eigenlijk niet meer voorstellen zonder pijp en Sherlock Holmes-hoed op. Maar dat is vast allemaal maar beeldvorming. Sowieso curieus hoe je je soms een beeld van Fokkers schept he? Zo stel ik me ER bijvoorbeeld altijd voor als Antje Monteiro.
Klinkt plausibel. Maar ik vind je toch geen Daphne Deckers. Op wie je wel lijkt weet ik nog niet. Misschien ben je wel uniek.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:26 schreef Marble het volgende:
Sitcomscripts schrijven natuurlijk IR, wat anders?
Qua beeldvorming doe ik dan maar Daphne Deckers als suggestie. Al weet ik niet of die nog veel sitcomscriptcs heeft geschreven sinds Oppassen! terziele is gegaan. Wel eens wat voor Kinderen Geen Bezwaar geloof ik.
Hmm, nu zit gelijk weer het deuntje van Kinderen Geen Bezwaar in m'n hoofd..
Nu harry mulisch is gestopt met pijproken kan ik er veilig aan beginnen. Ik denk alleen dat het heel belachelijk staat. En dat ik constant aan het kloten ben om die pijp aan te houden. Maar verder lijkt het me wat. Helaas lijkt deze tijd, met een aankomend horecarookverbod, me niet het ideale moment om met pijproken te beginnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:29 schreef svann het volgende:
[..]
Treffend, Marble.
Een beetje updatend kom je wel ongeveer bij I.R. uit.
Ik bedoel, hij heeft het duidelijk in zich.
Nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Hallo!
Hebben jullie dat nou ook? Dat jullie van die eenzame rokers worden.
Ik bedoel, dat je vrienden een voor een stoppen met roken. En dat het niet alleen bij laffe pogingen blijft, maar dat ze ook echt stoppen.
En dan durven ze ook nog te vragen: "Waarom stop jij eigenlijk niet met roken?"
Zijn ze nou helemaal betoeterd?
Raar dat cremeren in dat land niet populair isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee.
Iedereen rookt in Ierland.
misschien moet je ook stoppenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Hallo!
Ik bedoel, dat je vrienden een voor een stoppen met roken. En dat het niet alleen bij laffe pogingen blijft, maar dat ze ook echt stoppen.
Mijn vrienden hebben gelukkig absoluut geen ruggegraat, dus alle mensen die 4 jaar geleden rookten doen het nu weer, hoewel ze soms wel schijnbewegingen maken die suggereren dat ze nu echt gaan stoppen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Hallo!
long-kanker, dan verspreid je het allleen maarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Raar dat cremeren in dat land niet populair is
Wat een heerlijkheid!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee.
Iedereen rookt in Ierland.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Raar dat cremeren in dat land niet populair is
Nee joh, doe niet zo raar.quote:
doe niet zo eigenwijsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee joh, doe niet zo raar.
Ook eigenwijsheid is iets wat ik niet op wil geven.quote:
Een voetballer, een schrijver en een acteur...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:36 schreef tong80 het volgende:
Johan Cruijff, Gerard Reve en Marlon Brando rookten......
luister is wat maeer naar je vrienden zou ik zeggenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ook eigenwijsheid is iets wat ik niet op wil geven.
Daar kan ik je dan wel weer gelijk in geven.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:38 schreef TwistedDarling het volgende:
Ook eigenwijsheid is iets wat ik niet op wil geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |