Ik zou het niet weten, ik post ook meestal redlijk serieus, maar kan nu echt niet slapenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat ik me weleens afvraag is wat nu de lol is van veel posten en weinig zeggen?
Het is nu ruim na drie uur en dan wordt 't eigenlijk Bikkeltopic , dat is ergens in de database verdwenen dan blijft dit topic over.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik post ook meestal redlijk serieus, maar kan nu echt niet slapen![]()
Ja, dat af en toe is maar tijdelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:04 schreef sig000 het volgende:
Troost je met 't feit dat alles vergankelijk is Lamon.![]()
In 2 korte zinnen to the point.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:28 schreef svann het volgende:
[..]
Ja, dat af en toe is maar tijdelijk.
Laat dat een troost zijn.
meestal maak ik die nooit meequote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:44 schreef sig000 het volgende:
En weer werd 't later dan ik vooraf gedacht had.Ik nader nu weer 't punt dat het ochtendgloren lonkt.
20 % erbijquote:
Dat is altijd een heerlijk moment om te meemaken, daarna ga ik dan op 't koelste moment van de dag slapen.quote:
Je kan steeds langer op blijven naar mate de maanden vorderen vanaf dit moment.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:44 schreef sig000 het volgende:
En weer werd 't later dan ik vooraf gedacht had.Ik nader nu weer 't punt dat het ochtendgloren lonkt.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
20 % erbijen twee weken geleden ook al 20 % erbij.
Wat een gokaandeel is het toch ook.
Maar goed die pret is voorbij als ze onder de vleugels van KPN vallen.
Ik heb altijd een hekel aan die fluitende vogels. Veel te vrolijk. Als ik vroeg op moet heb ik ook altijd tot een uur of 13 een flink ochtendhumeur. Vrolijkheid.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:49 schreef sig000 het volgende:
Dat is altijd een heerlijk moment om te meemaken, daarna ga ik dan op 't koelste moment van de dag slapen.![]()
Ik heb je wel later gespot hier.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:49 schreef Ole het volgende:
[..]heb nu vakantie en het is heuul laat enzo
![]()
En me ouders maar raar opkijken als ik om 2 uur nog lig te slapenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is altijd een heerlijk moment om te meemaken, daarna ga ik dan op 't koelste moment van de dag slapen.![]()
Mijn opa had kanaries, dat scheelt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik heb altijd een hekel aan die fluitende vogels. Veel te vrolijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |