oplichting via internet kan nog redelijk ongestraft / anoniem gebeuren.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:32 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Dat zie je totaal verkeerd Caesu.
Als de politie anderhalf jaar niks bij hem kan vinden of tegen hem doen moet je overwegen dat je misschien de verkeerde te pakken hebt.
Je zegt zelf dat hij enigzins slim is maar dan licht ie wel op met voornaam@achternaam.org?
Adres open op internet te vinden enz.
jij kent hem blijkbaar heel goed, maar je wil geen gegevens geven?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:32 schreef Judas.Iskariot het volgende:
En asmooh, is ie nu weer 38?
Weten we het inmiddels al?
gelukkig niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:36 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Waarom ben jij zo tegen Xtravical dan Caesu, heeft hij je ooit opgelicht?
Ik kijk op google en ik zie een oplichter, een 55jarige senegaal, een 16jarige gamer/cheater en nu komquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:40 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
jij kent hem blijkbaar heel goed, maar je wil geen gegevens geven?
Iets te verbergen?
Ben je dan tegen veroordeelde oplichters of vermeende oplichters?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:41 schreef Caesu het volgende:
[..]
gelukkig niet.
maar ik ben in het algemeen tegen oplichters.
met name oplichters via internet.
vooral omdat mensen die nogal krap bij kas zitten eerder wat goedkoop via internet willen aanschaffen.
komt het extra hard aan als je dan voor honderden euro's wordt opgelicht.
in je eerdere reacties zeg je duidelijk dat je hem stappen heb uit gelegd wat betreft aangiftes wegens internet gedoe.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:43 schreef Judas.Iskariot het volgende:
[..]
Ik kijk op google en ik zie een oplichter, een 55jarige senegaal, een 16jarige gamer/cheater en nu kom
jij weer aan met posts waarin staat dat hij 16 is en vervolgens een plaatje waarop ie op 19 juli 38 is geworden.
Als ik dan enigzins verbaasd op kijk heb ik iets te verbergen en moet ik hem kennen?
In tegenstelling tot jou denken andere mensen wel na voor ze iemand gaan beschuldigen.
doe ik inderdaad, maar op een geve moment wordt dat teveelquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:47 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Wie is Xtravical volgens jou?
Ik heb hem na aanleiding van dit topic opgezocht op IRC.
Jij 'accepteert zijn racisme al jaren'.
[DNS] Looking up cable-225-130.zeelandnet.nl...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:52 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Enig idee hoe ver Julianadorp en Terneuzen uit elkaar ligt?
Grappig, want zelf liep hij op IRC te zeggen dat hij kinderen heeft?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:03 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Het moet je ook zijn opgevallen dat het niet echt logisch lijkt dat iemand naar Julianadorp rijdt om vervolgens een middag random mensen aan te spreken om te vragen of ze hun bankpas + pincode willen afstaan aan een volstrekt onbekende.
Ook lees ik dat ze 16 blijkt te zijn, niet echt een leeftijd voor een rasechte junk he?
http://www.internetoplich(...)m=1163101398/986#986
Hierin zegt een moderator zeker te weten dat de daders (dus ook Xtravical) 17 zijn.
Dan moet het jou dus weer opvallen dat dat geen leeftijd is om een auto te besturen.
Uiteraard is het zeer makkelijk gezegd dat hij dit alles zonder rijbewijs in de auto van zijn vader/moeder heeft gedaan of om het nog erger te maken, een auto heeft gestolen.
dan zou die afvallenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:09 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Dan zal dat eerder de 38jarige ircer of de 55jarige senegaal zijn dan een 16jarige gamer of een 17jarige oplichter.
Lijkt me niet dat je op je 17e al kindEREN hebt he?
openbaar vervoer heb je ook nog.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:03 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Het moet je ook zijn opgevallen dat het niet echt logisch lijkt dat iemand naar Julianadorp rijdt om vervolgens een middag random mensen aan te spreken om te vragen of ze hun bankpas + pincode willen afstaan aan een volstrekt onbekende.
Ook lees ik dat ze 16 blijkt te zijn, niet echt een leeftijd voor een rasechte junk he?
http://www.internetoplich(...)m=1163101398/986#986
Hierin zegt een moderator zeker te weten dat de daders (dus ook Xtravical) 17 zijn.
Dan moet het jou dus weer opvallen dat dat geen leeftijd is om een auto te besturen.
Uiteraard is het zeer makkelijk gezegd dat hij dit alles zonder rijbewijs in de auto van zijn vader/moeder heeft gedaan of om het nog erger te maken, een auto heeft gestolen.
zie topic url?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:10 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Nu is ie weer de 14e jarig, nogmaals asmooh.. weten we het al?
Of lijkt je dat wel logisch?quote:Het moet je ook zijn opgevallen dat het niet echt logisch lijkt dat iemand naar Julianadorp rijdt om vervolgens een middag random mensen aan te spreken om te vragen of ze hun bankpas + pincode willen afstaan aan een volstrekt onbekende.
Email adres: Sander@joosse.org (voor + achternaam)quote:geen informatie enz?
http://www.worldnet.nl/cgi-bin/worldnetwhois.cgi?fqdn=joosse&tld=.org&submit=Controleerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:17 schreef Judas.Iskariot het volgende:
[..]
Email adres: Sander@joosse.org (voor + achternaam)
En zijn volledige adres staat overigens op de site.
junk gaf ik enkel als voorbeeld, kan ook z'n nichtje zijn bijv.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:15 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Een 16jarig meisje dat als junk rondzwerft in Terneuzen.. zeer overtuigend.
Dan heb je ook altijd nog
[..]
Of lijkt je dat wel logisch?
dat zou het adres van z'n vader zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:19 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
http://www.worldnet.nl/cgi-bin/worldnetwhois.cgi?fqdn=joosse&tld=.org&submit=Controleer
de grote vraag: klopt het?
misschien hebben ze dat wel gedaan omdat een van de personen dat persee wou?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:23 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Nee, jullie blijven met 'feiten' komen die je zo uit de wind kan slaan.
En asmooh: nu is het weer Jan Joosse...
Ook lees ik dat Hersisa naar middelburg afreisde om daar met de bankpas naar
'de oplichter' te gaan en het geld te pinnen.
Middelburg ligt volgens mij aan de andere kant van het eiland.
misschien is hij wel 17/18 en doet ALSOF hij zn vader is, die 2 kinderen en vrouw zijn eigenlijk hij en iemand anders, en zn moeder?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:24 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Als het zijn vader was zal hij waarschijnlijk nog bij hem wonen.
Lijkt me niet dat een 38- of 55jarige nog bij zijn vader inwoont.
Mocht dat wel het geval zijn zal zijn 60-80+ vader echt geen sites bouwen en klopt
ook dit niet.
zo gaat een oplichter te werk hè.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:23 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Nee, jullie blijven met 'feiten' komen die je zo uit de wind kan slaan.
En asmooh: nu is het weer Jan Joosse...
Ook lees ik dat Hersisa naar middelburg afreisde om daar met de bankpas naar
'de oplichter' te gaan en het geld te pinnen.
Middelburg ligt volgens mij aan de andere kant van het eiland.
dat IP is van Xtravicalquote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:34 schreef Caesu het volgende:
wat wel toevallig is, is dat Judas.Iskariot ook uit Terneuzen komt
82.176.225.130
http://www.maxmind.com/app/locate_ip
quote:* [Xtravical] (ef@tnet-C3B1875E.zeelandnet.nl): Jezus
* [Xtravical] arethusa.tweakers.net :Sat Jul 28 04:32:19 2007
* [Xtravical] (ef@tnet-C3B1875E.zeelandnet.nl): Jezus
* [Xtravical] arethusa.tweakers.net :Sat Jul 28 02:22:44 2007
* [Xtravical] arethusa.tweakers.net :Sat Jul 28 01:57:24 2007
* [Xtravical] arethusa.tweakers.net :Sat Jul 28 01:53:37 2007
* [Xtravical] arethusa.tweakers.net :Sat Jul 28 01:44:26 2007
* [Xtravical] arethusa.tweakers.net :Sat Jul 28 01:40:49 2007
* [Xtravical] (4t34t@tnet-C3B1875E.zeelandnet.nl): X
* [Xtravical] arethusa.tweakers.net :Fri Jul 27 18:30:19 2007
* Xtravical :End of WHOWAS
[DNS] Looking up cable-225-130.zeelandnet.nl...
[DNS] Canonical: cable-225-130.zeelandnet.nl Numerical: 82.176.225.130
ja en ook van Judas.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:36 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
dat IP is van Xtravical
[..]
hmmm interessant..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:38 schreef Caesu het volgende:
[..]
ja en ook van Judas.
m'n avatar host ik namelijk zelf en ik zie het dus in me server-log.
Wel vet dat je meteen ziet welke users er gekoppeld zijn aan de IP-adressen. Dat kun je niet namelijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:38 schreef Caesu het volgende:
[..]
ja en ook van Judas.
m'n avatar host ik namelijk zelf en ik zie het dus in m'n server-log.
toch wel als ik zie dat er op dat tijdstip maar een handvol users dit topic bekijken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:55 schreef JeRa het volgende:
[..]
Wel vet dat je meteen ziet welke users er gekoppeld zijn aan de IP-adressen. Dat kun je niet namelijk.
En dan ben je geen lozer? Je kunt het niet eens zellufquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:34 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
wat eeen kut loser is dat seg?
laat ik mensen hem ddossen zodat hij niks meer kan doen
Helaas een kern van waarheid...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:35 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
politie doet niks bij de volgende dingen
* Mishandeling indien ze er geen zin in hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |