Raffaelo??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:47 schreef 1DIOOT het volgende:
idd! ik heb boven nog een oude videoband van de turtles.. denk dat ik em zondag ga kijken en terug ga denken van dat ze we zelf nog buiten turtles speelde, en ik altijd raffaelo was! Whoooeeehaaa!!!
Heb hem gisteren gezien, het verhaal vind ik wel leuk alleen vind het zo jammer dat het geanimeerd is, had liever echt een vervolg op de films gezien.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:51 schreef Logitik het volgende:
Kan je de nieuwste film wel waarderen?
trailer:
http://tmnt.warnerbros.com/index2.html
Ik vind deze Turltes er juist best gaaf uit zienquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:52 schreef Shnees het volgende:
[afbeelding]
wtfziet er toch niet uit, man
![]()
Je went wel snel aan hun uiterlijk vreemd genoeg, maar het haalt het niet bij de originele films.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:54 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ik vind deze Turltes er juist best gaaf uit zienIk ga deze film dan ook zeker kijken als hij op 7 augustus uit komt
Komtie dan pas hier?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:54 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ik vind deze Turltes er juist best gaaf uit zienIk ga deze film dan ook zeker kijken als hij op 7 augustus uit komt
Dat zijn April en Caseyquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:00 schreef Shnees het volgende:
Splinter ziet er wel zo debiel uit daar, maar ja.. ieder z'n eigen mening heh
Die twee daar rechts kijken ook alsof hun brein uitgezogen zijn ofzoiets.
idd. toen waren ze nog lievvvquote:
tuurlijk iedereen wou raph zijn en nooit iemand Leo de leiderquote:Op zaterdag 28 juli 2007 08:43 schreef Apfel. het volgende:
"We gaan de turtles spelen... IK BEN DE RODE"
- "NEE IK"
Leonardo toch, die blauwe?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
tuurlijk iedereen wou raph zijn en nooit iemand Leo de leider![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |